۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
عبدالملکی توانست با نیم درصد اعتبارات کشور، ۳۰ درصد اشتغال ایجاد کند
نماینده مردم ایلام در مجلس:

عبدالملکی توانست با نیم درصد اعتبارات کشور، ۳۰ درصد اشتغال ایجاد کند

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: عبدالملکی در طول ۴ سال بیش از ۶۹۳ هزار شغل ایجاد کرد و ید طولایی در صندوق‌های بازنشستگی و اقتصادی، امور اجتماعی و خدمتگزاری محرومان دارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی اکبر بسطامی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه، ۱ مرداد ماه(در موافقت با برنامه‌های حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رهبر معظم انقلاب در آغاز مجلس یازدهم و اجلاسیه دوم فرمودند این مجلس باید ۳ کار مهم یعنی توجه به اشتغال، معیشت و اقشار آسیب‌پذیر را در دستور کار قرار دهد؛ امروزه ۴ معضل از ۸ معضل بزرگ کشور در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی که بزرگترین آن معضل آن بیکاری، صندوق‌های بازنشستگی و اقشار آسیب‌پذیر هستند و تمامی آنها در وزارتخانه مربوطه تجمع یافته‌اند و برای رفع این مشکلات نیاز به نیروی جوان انقلابی داریم که مصداق بارز آن عبدالملکی است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: این جوان انقلابی برگرفته از مکتب امامین انقلاب، با عملکرد بسیار مثبت در حوزه اشتغال، کارآفرینی و صندوق‌های بازنشستگی است و هر جایی که مسئولیت داشته توأم با توفیق بوده است.

وی ادامه داد: ایشان به دلیل بهره‌مندی از تحصیلات آکادمیک در حوزه اقتصاد، مدیریت و تجارب ارزنده زبانزد خاص و عام در داخل کشور و کشورهای همسایه است و از الگوی مدیریت ایشان در بسیاری از کشورها استفاده می‌شود؛ امروز با تدبیر رئیس جمهور و شناختی که از این جوان انقلابی دارم، ایشان را تأیید می‌کنم تا بتواند به معضلات حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پایان دهد.

بسطامی یادآور شد: عبدالملکی در دوران خدمت در کمیته امداد الگویی را به جهان ارائه کرد که سازمان کار بین‌الملل توفیقات ایشان را به همه ارزانی داشت تا از این الگو استفاده شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه عبدالملکی توانست با نیم درصد اعتبارات کشور، ۳۰ درصد اشتغال را ایجاد کند، گفت: در طول ۴ سال بیش از ۶۹۳ هزار شغل ایجاد کرد و ید طولایی در صندوق‌های بازنشستگی و اقتصادی، امور اجتماعی و خدمتگزاری محرومان دارد و جای جای این کشور با قدوم عبدالملکی آشنا است و کلبه‌های محقر محرومان با قدم‌های ایشان روشن شده است؛ جوانی که پرورش یافته مکتب امام است و در اشتغال موفق بوده به همین دلیل رهبر معظم انقلاب برای نخستین بار به ایشان به عنوان عضو هیأت امنای کمیته امداد اعتماد کردند.

وی ادامه داد: شب و روز عبدالملکی در کنار مردم و محرومان سپری شد و اشراف کامل به وزارتخانه کار داشته و تجربیات گرانسنگ او در عرصه‌هاهی مختلف می‌تواند مشکلات وزارتخانه را حل کند.

کد خبر: ۱۰۴٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha