۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
تمامی ظرفیت های زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید» به کار گرفته شود
نماینده ولی فقیه در زنجان:

تمامی ظرفیت های زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید» به کار گرفته شود

زنجان - نماینده ولی فقیه در زنجان بر لزوم شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها در بخش اقتصادی زنجان تاکید کرد و گفت: تمامی ظرفیت های استان برای تحقق شعار «جهش تولید» به کار گرفته شود.

آیت الله علی خاتمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به انتخاب عنوان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری برای نامگذاری امسال اظهار کرد: برای تحقق شعار سال باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه جهش تولید نیازمند توجه به مقوله صادرات است، اظهار کرد: برای توسعه جهش تولید باید دولت از ظرفیت بخش خصوصی به خوبی استفاده کند و توحه به صادرات منجر به جهش تولید می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر لزوم شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها در بخش اقتصادی در استان تاکید کرد و گفت: در سال جاری باید نقاط مثبت تقویت شود تا بتوانیم اشتغال خوبی در استان ایجاد کنیم و شعار سال محقق شود.

خاتمی ابراز کرد: طی سال گذشته در استان توفیقات خوبی در بخش اقتصادی و تولیدی کسب شد.

وی با بیان اینکه طی سال ۹۸ دشمن تحریم های زیادی بر علیه کشورمان اعمال کرد، افزود: خوشبختانه توانستیم بر تمام تحریم ها غلبه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، تصریح کرد: دست اندرکاران حوزه اقتصادی باید تلاش کنند تولید در استان جهش پیدا کرده و اشتغال خوبی برای جوانان ایجاد شود.

کد خبر: ۱۰٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha