۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
روحانی در اقتصاد، بمب اتم کار گذاشت| معدل وزرای اقتصادی کابینه سیزدهم خوب است
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازار:

روحانی در اقتصاد، بمب اتم کار گذاشت| معدل وزرای اقتصادی کابینه سیزدهم خوب است

سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی معدل وزرای پیشنهادی اقتصادی کابینه سیزدهم را خوب دانست و گفت: می توان از معدل وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم دفاع کرد.

حجت السلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خود از وزرای اقتصادی کابینه سیزدهم گفت: عمده مباحث این است که یک فرد در دولت موضوعات اقتصادی را جمع بندی کرده و حرف قاطع و نهایی را مطرح کند که آن شخص به اعتقاد بنده رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور قبل زمانی را برای وزرا جهت بررسی مشکلات تعیین نمی کرد، بیان داشت: مشکل دولت قبل این بود که قدرت جمع بندی در آن وجود نداشت و هرکس به میل خود عمل می کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه وزرای دولت سیزدهم باید تعامل جدی با هم داشته باشند، اظهارداشت: وزرای دولت سیزدهم باید با هم همفکری و همبستگی داشته باشند و در جلسات هئیت دولت وقتی به یک تصمیم رسیدند همه با هم آن را اجرایی کنند.

سلیمی تاکید کرد: نظرات تخصصی باید در دولت سیزدهم قالب و آن هم باید برآورد جلسات و نتایج و نظرات کارشناسی باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تمامی وزرا باید قاطعانه یک حرف را در کابینه تکرار کنند، بیان داشت: متاسفانه این مشکل در دولت قبل به وفور دیده شده و باید گفت در شرایط فعلی هم آثار آن دیده می شود چراکه آقای روحانی در اقتصاد یک بمب اتم کار گذاشته است.

این نماینده مجلس بیان داشت: متاسفانه ما به هر بخش اقتصادی دست می گذاریم، می بینیم خرابی به بار آمده است و جایی نیست که آقای روحانی آن را خراب نکرده باشد.

وی تاکید کرد: ما در چند روز اخیر و ارائه گزارش وزرا به مجلس عمق فاجعه را مشاهده کردیم که بیش از تصورات ما بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه می توانیم کشور را مجددا بسازیم و برنامه اقتصادی بسیاری از وزرا مطلوب است، بیان داشت: به این شرط که ما ماشین تخریب را خاموش و ماشین سازندگی را روشن کنیم.

سلیمی تاکید کرد: معدل وزرای اقتصادی کابینه سیزدهم خوب است و می توان از معدل وزرا دفاع کرد.

کد خبر: ۱۰۳٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha