۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
جهادکشاورزی استان همدان با کمبود نیروی انسانی مواجه است
معاون جهادکشاورزی استان همدان:

جهادکشاورزی استان همدان با کمبود نیروی انسانی مواجه است

همدان – تقوی، معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی استان همدان بابیان اینکه این سازمان با کمبود نیروی انسانی مواجه است، گفت: از سال ۹۳ جذب نیرویی در سازمان جهادکشاورزی انجام نشده است.

غلامحسین تقوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کرونا علی رغم مشکلات فراوان برای کارمندان و مردم، نتایج  مثبتی نیز داشته است به الزام استفاده از فضای مجازی در انجام امور اداری شاره کرد و گفت: این امر کاهش هزینه های جاری را در پی داشته است.

معاون توسعه و منابع انسانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان اظهار کرد: مصرف انرژی نسبت به سالهای گذشته کاهش چشمگیری داشته ضمن اینکه توجه ویژه ای به مدیریت انرژی و صرفه جویی در مصرف انرژی شده است.

تقوی در ادامه یکی از مشکلات سازمان جهاد کشاورزی را کمبود نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: ۵۶ صدم درصد ظرفیت پست های سازمان جهادکشاورزی استان همدان بلا تصدی است و ۴۴ صدم درصد پست های سازمانی تصدی دارد.

وی با بیان اینکه سالانه به طور متوسط ۵۰ نفر بازنشسته می شوند و این درصورتی است که از سال ۹۳ جذب نیرویی انجام نشده است؛ گفت: در صورت عدم تامین نیروی انسانی، امنیت غذایی در استان همدان با مشکل مواجه می شود و اگر سازمان امور استخدامی کشور و سازمان مدیریت اقدامی در این خصوص نکنند با مشکلات عدیده ای در این بخش مواجه خواهیم شد .

وی گفت: با توجه به کمبود نیرو و مشکلات دور کاری کارکنان به جهت کرونا و سایر محدودیت ها تلاش در جهت ایجاد بستر امنیت غذایی و خدمت رسانی صادقانه ستودنی است.

کد خبر: ۱۰۳٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha