۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
تامین مسکن، محور اصلی گفتگو با وزیر پیشنهادی راه
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد

تامین مسکن، محور اصلی گفتگو با وزیر پیشنهادی راه

ایری، سخنگوی کمیسیون عمران گفت: با توجه به مشکلات مردم در حوزه مسکن، یکی از محورهای اصلی گفتگو با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بحث تامین مسکن مورد نیاز کشور بود.

به گزارش بازار، عبدالجلال ایری در حاشیه نشست امروز کمیسیون عمران با حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تصریح کرد: آقای رستم قاسمی سوابق و برنامه‌های خود را در گفتگو با اعضای این کمیسیون تشریح کرد.

وی افزود: یکی از معضلات اصلی کشور، موضوع مسکن است که وزیر پیشنهادی نیز بر این موضوع اشراف دارد لذا نمایندگان پیشنهادات خود را در حوزه مسکن و همچنین حمل و نقل به وی ارائه دادند. ایری با اشاره به مسئله کمبود مسکن در کشور گفت: ما نیاز به احداث سالانه ۷۰۰ هزار واحد مسکونی داریم، اما توان ما در احداث مسکن سالانه حدود ۳۰۰ هزار واحد است و این در حالی است که در طی سال‌های اخیر، با کمبود ۴ میلیون واحد مسکونی مواجه هستیم؛ احداث مسکن مورد نیاز کشور یکی از مطالبه‌های اعضای کمیسیون از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بود.

سخنگوی کمیسیون عمران تصریح کرد: متاسفانه ما در حوزه شهرسازی نیز راهبرد بسیار پیچیده و سردرگمی داریم، شهرهای ما بی هویت هستند و لذا نیاز به تدوین استراتژی شهرسازی در کشور داریم.

وی یادآور شد: همچنین نمایندگان در گفتگو با آقای قاسمی دغدغه‌های خود را در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، دریایی و هوایی و همچنین موضوعات مربوط به بنادر مطرح کردند.

کد خبر: ۱۰۳٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha