۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
رئیسی در انتخاب معاون اول خود موفق عمل کرد/ مخبر شخصیت علمی و عملی
نماینده دامغان در مجلس:

رئیسی در انتخاب معاون اول خود موفق عمل کرد/ مخبر شخصیت علمی و عملی

دامغان- علیزاده برمی، نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه محمد مخبر شخصیت علمی و حامی محرومان محسوب می‌شود، گفت: رئیسی در انتخاب معاون اول موفق عمل کرد.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به انتصاب محمد مخبر به عنوان معاون اول رئیس جمهور از سوی حجت الاسلام رئیسی، بیان کرد:  مخبر شخصیتی علمی، عملی، انقلابی و جهادی و از مبارزان قبل انقلاب و رزمنده دوران دفاع مقدس و از خانواده محترم روحانیت است لذا سبقه انقلابی و کارآمدی را در خود دارد.

وی اضافه کرد: معاون اول رئیس جمهور دارای تحصیلات عالیه هستند و از دهه ۸۰ در ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) منشأ برکات زیادی بودند که می توان به ایجاد اشتغال ۸۰۰ هزار نفر از سوی این ستاد با مدیریت خوب وی اشاره داشت.

دبیر کمیسیون کشاورزی، منابع طبیعی و آب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و رسیدگی به محرومان از خدمات ممتاز و بارز معاون اول رئیس جمهور در زمان تصدی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بوده است، تاکید کرد: ابتکار علمی مخبر در ستاد اجرایی و  تولید واکسن برکت است که این حرکت علمی نتایج خوبی به همراه داشت و جمهوری اسلامی ایران را در بحث مبارزه با بیماری منحوس کووید ۱۹ سربلند کرد.

علیزاده برمی با بیان اینکه  یکی دیگر از خصوصیات ممتاز مخبر، کفر ستیزی ایشان است طوری که این شخصیت با امتیازات ویژه که از خود برجای گذاشت خار در چشم دشمنان شد و در لیست تحریم آمریکا و کشورهای اروپایی قرار گرفت، گفت: قطعاً وی در جایگاه جدید خود موفق خواهد بود.

کد خبر: ۱۰۳٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha