۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
۳ هزار و ۵۶۹ واحد مسکن مهر در قزوین بلاتکلیف مانده است
مدیر شعب  بانک مسکن استان قزوین:

۳ هزار و ۵۶۹ واحد مسکن مهر در قزوین بلاتکلیف مانده است

قزوین- احمدی، مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین گفت: نزدیک به ۳ هزار و ۵۶۹ واحد مسکن مهر در قزوین بلاتکلیف مانده است که به زودی طرح های با پیشرفت زیر ۳۰ درصد در قالب طرح مسکن ملی اجرایی خواهد شد.

یونس احمدی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اجرای طرح مسکن مهر از سال ۱۳۸۶ در کشور آغاز شد، که بانک مسکن به عنوان متولی مالی و اعتباری این طرح بزرگ انتخاب و ابعاد اقتصادی کار به این بانک سپرده شد.

وی بیان کرد: سال ۸۸ اوج اجرای طرح مسکن مهر در کشور بود که تقریبا در تمامی استان های کشور پروژه هایی آغاز شد که در استان قزوین نیز در این زمان نزدیک به ۵۴ هزار و ۷۷۷ فقره مسکن مهر آغاز به کار کرد .

مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین گفت: بخش قابل توجهی از واحدهای مسکن مهر در قزوین در طی سالیان گذشته تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است اما در حال حاضر نزدیک به ۳ هزار و ۵۶۹ واحد بلاتکلیف باقی مانده است.

احمدی افزود: تعیین و تکلیف این پروژه ها امسال با آغاز طرح مسکن ملی همزمان شد و از این رو با تصمیم مدیران در داخل استان مقرر شده است تا طرح هایی که پیشرفت زیر ۳۰ درصد دارند در قالب طرح مسکن ملی اتمام و در اختیار متقاضیان قرار گیرند.

وی افزود: در این خصوص با هماهنگی های به عمل آمده تسهیلات در نظر گرفته شده بر اساس قوانین بانکداری برای این طرح ها با تسهیلات مسکن ملی برنامه ریزی شده و این امکان برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها فراهم می شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین گفت: همچنین واحدهای باقی مانده ای که بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند با افزایش متمم هایی تامین اعتبار شده و در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی و به متقاضیان تحویل می شود.

۱ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال سپرده مردمی در قالب طرح مسکن ملی در اختیار بانک مسکن قزوین قرار دارد
احمدی گفت: با اجرای طرح مسکن ملی در استان قزوین نیز ۳ هزار و ۶۴۱ نفر متقاضی نسبت به افتتاح حساب اقدام ۱ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال آورده اولیه به حساب بانک مسکن در قزوین واریز شد.

وی افزود: تاکنون در فاز های مختلف اجرای این طرح ۲۱۷ میلیارد ریال از این آورده برداشته شده است و عقد قراردادهای لازم برای اجرای یک پروژه ۲۰۰ واحدی صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۰۲٬۷۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha