دستورالعمل فعالیت موثر در شبکه‌های اجتماعی
کتاب تبلیغات اقناعی منتشر شد؛

دستورالعمل فعالیت موثر در شبکه‌های اجتماعی

کتاب تبلیغات اقناعی در رسانه‌های اجتماعی نوشته علی غیاثیان از سوی نشر اندیشه منتشر شد.

به گزارش بازار، کتاب «تبلیغات اقناعی در رسانه‌های اجتماعی» نوشته دکتر علی غیاثیان با باور به اینکه شبکه‌های اجتماعی اینترنتی در حال ایجاد تحولی جدی در تمام شئون حیات اجتماعی از اقتصاد و سیاست گرفته تا فرهنگ و... هستند بر این نکته تاکید دارد که در دوران کنونی این شبکه‌ها تولید و توزیع معانی را دستخوش تغییر کرده‌اند و به رسانه‌ای شدن موضوعات فرهنگی، سیاست و اجتماعی ختم شده‌اند.

غیاثیان در این کتاب با تاکید بر اینکه «رسانه‌ها در به‌روزرسانی تبلیغات نقش مهمی دارند» می‌نویسد: کمتر کسی است که از اهمیت فرآیند اقناع و نقشی که رسانه‌های اجتماعی در این میان در جهت شکل دادن به افکار عمومی ایفا می‌کنند، آگاه نباشد.

نویسنده کتاب «تبلیغات اقناعی در رسانه‌های اجتماعی» با اشاره به این واقیعت‌ها، هدف از نگارش این کتاب را چنین توضیح می‌دهد: بررسی چگونگی به‌کارگیری شیوه اقناع در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی هدف این کتاب است و در آن بیان می‌شود که رسانه‌ها چگونه با اتکاء بر مهم‌ترین ویژگی‌های اقناعی، شیوه‌ای که به طور گسترده در رسانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بر مخاطب تاثیر می‌گذراند.

بر این اساس به نظر می‌رسد کتاب یاد شده فعالان رسانه‌ای فعال در شبکه‌های اجتماعی را برای درک بهتر بستری که در آن مشغول به کار هستند، یاری می‌کند.

کتاب حاضر در ٣۶٢ صفحه از سوی نشر اندیشه و با ویراستاری علمی دکتر علیرضا محمودی به بازار نشر عرضه شده است. نویسنده پیش از این کتاب‌های «رسانه و بسته‌بندی» و «تبلیغات در رسانه» را به رشته تحریر در آورده که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است.

کد خبر: ۱۰۲٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha