۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
کل عرضه و تقاضای سیمان در بورس انجام می شود
قائم مقام وزیر صمت:

کل عرضه و تقاضای سیمان در بورس انجام می شود

قائم مقام وزیر صمت گفت: جلسات متعددی با انجمن سیمان و شرکت بورس برگزار شد، آن‌ها هم پذیرفته‌اند که کل عرضه و تقاضا در بورس انجام شود.

به گزارش بازار، محمدصادق مفتح در حاشیه جلسه امروز ستاد تنظیم بازار که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص توزیع سیمان در بورس گفت: سیمان هم اکنون در بورس بصورت کامل توزیع نمی‌شود که کار را مشکل کرده است، اما در وزارت صمت جلسات متعددی با انجمن سیمان و شرکت بورس برگزار شده است و آن‌ها هم پذیرفته‌اند که کل عرضه و تقاضا در بورس انجام شود، اما مهلت دو هفته‌ای خواسته‌اند تا ساز و کار مناسب را تدارک ببینند.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی افزود: ما تکلیف کرده‌ایم که ظرف دو هفته تمام تولیدات کارخانجات در بورس عرضه شود، اما برخی کارخانجات تمکین نکرده‌اند که در صورت ادامه، به دستگاه‌های نظارتی معرفی خواهند شد.

مفتح تصریح کرد: سازمان بورس هم پذیرفته که در صورت عرضه سیمان در بورس کالا، ساز و کار لازم را ظرف مدت ۴۸ ساعت پیش‌بینی کند.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی افزود: این اتفاق بزودی در فولاد هم خواهد افتاد و همه تولیدات کارخانجات از طریق بورس کالا توزیع خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۲٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha