هدیه سامانتل به خبرنگاران سراسر کشور

هدیه سامانتل به خبرنگاران سراسر کشور

سامانتل به‌عنوان اولین اپراتور مجازی فعال در سطح کشور، بر اساس مسئولیت اجتماعی خود، به خبرنگاران سراسر کشور سیم‌کارت با شماره تلفن همراه رند و بسته اینترنت ۶ ماهه هدیه می‌دهد.

به گزارش بازار به نقل از سامان رسانه، سامانتل از شرکتهای گروه مالی سامان که در حوزه ارتباطات و تلفن همراه فعالیت می‌کند، هم‌زمان با فرارسیدن روز خبرنگار سیم‌کارت با شماره تلفن همراه رند و بسته اینترنت ۶ ماهه به فعالان عرصه خبر اهدا می‌کند.

در این طرح که با عنوان «قلم، جریان آگاهیست براندیشه‌ها» در حال اجراست، خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند تا پایان مردادماه از طریق این لینک اطلاعات خود را ثبت و از مزایای طرح روز خبرنگار و هدیه درنظر گرفته شده توسط شرکت سامانتل استفاده کنند. بارگذاری کارت خبرنگاری یا معرفی‌نامه از رسانه مربوطه در فرم ثبت‌نام این طرح ضروری است و شرکت سامانتل پس از بررسی اطلاعات، از طریق شماره تلفن همراه ثبت‌شده، کد خرید سیم‌کارت با ۶ ماه اینترنت همراه را برای ثبت‌نام کنندگان ارسال خواهد کرد.

شرکت سامانتل، از ابتدای سال ۹۶ فعالیت خود را درزمینهٔ ارائه خدمات ارتباطاتی پایه بر بستر تلفن همراه شروع کرده است. این شرکت با شعار «اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه» سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری با رندترین پیش‌شماره موجود در بازار ایران را (۰۹۹۹۹) به متقاضیان عرضه می‌کند.

کد خبر: ۱۰۲٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha