۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
اقلام اساسی مورد نیاز مردم ایلام برای ایام نوروز ذخیره سازی شده است
معاون استاندار ایلام:

اقلام اساسی مورد نیاز مردم ایلام برای ایام نوروز ذخیره سازی شده است

ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه اقلام اساسی مورد نیاز مردم ایلام برای ایام نوروز ذخیره سازی شده است، گفت: سیب و پرتقال با کیفیت و با قیمت مناسب در دسترس مردم قرار دارد.

به گزارش بازار، حیدر نعمتی بعدازظهر پنجشنبه در جریان بازدید از سردخانه محل نگهداری میوه ذخیره شب عید و ایام نوروز شهر ایلام اظهار داشت: دو نوع میوه سیب و پرتقال به میزان ۶۰۰ تن با کیفیت مناسب برای تامین نیازهای آخر سال و ایام تعطیل نوروز ذخیره سازی شده و به صورت منظم در سطح مراکز عرضه توزیع می شود.

وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت ها و کنترل بازار مصرف، پرتقال تامسون با قیمت هر کیلوگرم پنج هزار و 200 تومان و سیب درختی نیز با قیمت هر کیلو شش هزار و 200 تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

نعمتی همچنین از عرضه گوشت منجمد برزیلی با قیمت هر کیلو ۴۰ هزار تومان در سطح بازار مصرف خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه ذخیره اقلام اساسی مورد نیاز مردم در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی در این بازدید بر ضرورت رعایت بهداشت و استفاده از ماسک و دستکش توسط رانندگان و کارگران و همچنین ضدعفونی مکرر محوطه به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، با توجه به تردد کامیون ها تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اضافه کرد: انتظار می رود مردم تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و... را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

کد خبر: ۱۰٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha