۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
۱۹۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در قزوین پرداخت شده است
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید قزوین:

۱۹۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در قزوین پرداخت شده است

قزوین-نصرتی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید قزوین گفت: صندوق کارآفرینی امید قزوین طی ۴ سالی که در این استان فعالیت داشته است بیش از ۱۹۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در قزوین پرداخت کرده است.

محمود نصرتی قزوینی نژاد در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: صندوق قرض الحسنه کارآفرینی امید قزوین سال ۱۳۹۶ با هدف کمک به ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق روستایی و کمتر برخوردار آغاز به کار کرد و خوشحالیم که هم اکنون بخشی  از اشتغال پایدار ایجاد شده در استان طی این سالها با تسهیلات و حمایت این صندوق بوده است.

وی عنوان کرد: در طی ۴ سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۹۴۱ شغل از طریق تسهیلات قرض الحسنه اعطا شده به متقاضیان در استان قزوین ایجاد شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید قزوین گفت: در سال گذشته در روستاهای استان قزوین ۸۷۵ شغل جدید با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه این صندوق ایجاد شده است، و در سال جاری افزایش هم خواهد داشت.

نصرتی قزوینی نژاد اظهار داشت: سال ۹۸ نیز ۶۷۱ شغل و سال ۹۷ نزدیک به ۱ هزار و ۱۲۸ شغل جدید در استان قزوین ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت متقاضیان ایجاد اشتغال از سازمان زندان ها از طریق صندوق کارآفرینی امید قزوین نزدیک به ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کردند که از این طریق برای ۱۲۳ نفر ایجاد اشتغال شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت ۱۶۷ نفر از طریق سامانه سامد برای دریافت اعتبار به این صندوق معرفی و رقم ۱۳ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به این متقاضیان پرداخت شده است.

نصرتی قزوینی نژاد گفت: همچنین اصناف آسیب دیده از کرونا، ورزشکاران، فعالان حوزه صنایع دستی و برخی از متقاضیان توانستند از این صندوق اعتبارات حمایتی برای ایجاد اشتغال پایدار دریافت کنند.

کد خبر: ۱۰۲٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha