۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
افزایش امیدواری مردم به دنبال انتصاب مخبر/ روحیه جهادی معاون اول رئیس جمهور ستودنی است
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

افزایش امیدواری مردم به دنبال انتصاب مخبر/ روحیه جهادی معاون اول رئیس جمهور ستودنی است

سنندج- رحیمی، نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از افزایش امیدواری به دولت جدید به دنبال انتصاب محمد مخبر به عنوان معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

بهزار رحیمی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به اهمیت جایگاه معاون اول رئیس جمهور، عنوان کرد: انتصاب محمد مخبر به عنوان معاون اول رئیس جمهور میزان امیدواری به دولت حجت الاسلام رئیسی را افزایش داد.

وی ادامه داد: معاون اول در دولت جایگاه بسیار مهمی است و خوشبختانه با انتصاب یک فرد جهادی در این مسئولیت در دولت سیزدهم همه ما خوش بین هستیم که عملکرد خوبی را از این حوزه داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روزمه و سابقه اجرایی معاون اول رئیس جمهور سیزدهم گواه این واقعیت است که فردی توانمند و متخصص در این بخش به کار گیری شده است و این حضور آقای مخبر در دولت میزان امید به روزهای بهتر در کشور را افزایش داده است.

وی با اشاره به فعالیت های موثر معاون اول رئیس جمهور سیزدهم در مسئولیت ستاد اجرایی در کشور، عنوان کرد: فعالیت های محرومیت زدایی که خوشبختانه در استانهای همچون کردستان صورت گرفته قابل تقدیر است و انتظار داریم که این روحیه و رویکرد در جایگاه معاون اولی رئیس جمهور نیز ادامه داشته باشد.

رحیمی با خوش بینی همه مردم ایران به ویژه کردستانی ها از عملکرد مخبر در جایگاه معاون اول دولت سیزدهم خبر داد و افزود: بدون شک این روحیه جهادی و خدمت به مردم محروم باید همچنان از سوی آقای مخبر ادامه پیدا کند و بدون شک اگر این مهم اجرایی شود ما شاهد وضعیت به مراتب بهتری در کشور خواهیم بود.

وی فعالیت های صورت گرفته از سوی ستاد اجرایی در بخش های مرتبط با بنیاد احسان و بنیاد برکت را قابل تقدیر دانست و افزود: ستاد اجرایی فعالیت های قابل توجهی را در زمان شیوع ویروس کرونا دنبال کرد و این اقدامات موجب رضایت مردم بود و انتظار داریم که حضور وی زمینه ساز عمکلرد بهتر دولت در تمامی بخش ها از جمله توجه به مناطق محرومی همچون کردستان باشد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما این انتصاب از سوی حجت الاسلام رئیسی را به فال نیک گرفته و امیدواریم که در سایه اقدامات موثر دولت در تمامی بخش ها از جمله مسائل معیشتی و اقتصادی شاهد رفع مشکلات و دغدغه های جدی مردم در این راستا باشیم.

کد خبر: ۱۰۲٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha