۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
اشتغال ۷۲ مددجوی ایلامی در زمینه تولید ماسک و لباس های بیمارستانی
سرپرست کمیته امداد استان ایلام خبر داد:

اشتغال ۷۲ مددجوی ایلامی در زمینه تولید ماسک و لباس های بیمارستانی

ایلام - سرپرست کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از ۷۰ نفر از مددجویان کارآفرین مورد حمایت این نهاد در زمینه تولید لباسهای حفاظتی بیمارستانی برای مقابله با ویروس کرونا در حال فعالیت هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی کمیته امداد ایلام، رمضان دستیاری در بازدید از دو کارگاه تولید لباسهای بیمارستانی مربوط به مددجویان این نهاد در شهر ایلام بیان کرد: این تعداد کارآفرین روزانه بیش از ۱۰ هزار ماسک و چند هزار لباس حفاظتی تولید و وارد بازار می کنند.

وی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در این استان و به منظور تهیه اقلام مورد نیاز مردم در این زمینه، ۱۵ کارگاه تولید ماسک و لباس راه اندازی شده و در آینده نیز تعداد بیشتری راه اندازی خواهد شد.

دستیاری با عنوان اینکه این نهاد همواره از کار و تولید در خانواده های مددجو حمایت می کند، می گوید: سالیانه هزاران خانواده مددجو در این استان با دریافت تسهیلات ارزان قیمت وارد عرصه کار و تولید می شود.

دستیاری تصریح کرد: مشکلات پیش آمده برای مردم این استان به دنبال شیوع ویروس کرونا باعث شد که این نهاد در این زمینه نیز وارد عمل شود و از کارآفرینانی که با تولیدات خود به مبارزه علیه این بیماری می روند به صورت جدی حمایت می کند.

کد خبر: ۱۰٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha