۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
اطلاعات سامانه املاک و اسکان تکمیل می‌شود
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

اطلاعات سامانه املاک و اسکان تکمیل می‌شود

معاون مسکن و ساختمان از تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان پس از حل بحران کرونا خبر داد و گفت: به منظور حمایت حداکثری از جامعه مهندسان، سازمان های نظام مهندسی مکلف به حمایت ویژه از اعضای عضو بزرگترین NGO کشور هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ، در خصوص آخرین وضعیت تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان که بهمن ماه ۹۸ رونمایی شد، اعلام کرد: مکاتبات لازم با دستگاه های و سازمان ها و مراجع دولتی همچون سازمان ثبت و اسناد کشور، امورمالیاتی، شهرداری ها، وزارت صمت و... و همچنین دستگاه های خدماتی همچون آب، برق، گاز و مخابرات و... انجام شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: تا قبل از شیوع گسترده کرونا جلسات متعدد در این خصوص انجام شد که امکانات ادامه جلسات به منظور حفظ بهداشت عمومی مقدر نشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: پس از حل بحران کرونا، جلسات با سازمان ها و دستگاه های دولتی برای تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان برای رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد یافت.

محمودزاده همچنین در پاسخ به این سوال که مکاتبه با سازمان نظام مهندسی ساختمان و تشکیل ستاد بحران کرونا در سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور و استان ها به چه منظوری انجام شده است؟، گفت: مکاتبه با رییس سازمان نظام مهندسی کشور به منظور حمایت حداکثری از جامعه مهندسان عضو سازمان های نظام مهندسی ساختمان انجام شده است.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی شده تا حمایت حداکثری از جامعه مهندسان تحت پوشش سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام شود و مسائل مختلف مهندسان عضو از جمله مشاوره، اطلاع‌رسانی و مسائل درمانی در حد توان و با کیفیت برای بزرگترین NGO کشور انجام شود.

محمودزاده حمایت حداکثری از جامعه مهندسان عضو سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان را وظیفه‌ای اجتماعی از سوی سازمان عنوان کرد.

کد خبر: ۱۰٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha