۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
«شورولت کامارو» الکتریکی می‌شود
برنامه احتمالی جنرال موتورز برای محصولی سدان

«شورولت کامارو» الکتریکی می‌شود

به تازگی تصاویر دیجیتالی غیر رسمی از شورولت کامارو الکتریکی سدان منتشر شده و شایعات از تولید احتمالی این محصول در سال ۲۰۲۴ خبر می‌دهند.

بازار؛ گروه خودرو: شورولت کامارو به عنوان یک خودرو ماسل کار معروف آمریکایی، در میان محصولات اسپرت جایگاه ویژه‌ای دارد. از سال ۲۰۱۵ تا سال میلادی گذشته، این خودرو با کاهش فروش و تقاضا مواجه شده است. این کاهش فروش به شایعاتی در خصوص توقف تولید شورولت کامارو دامن زده است. این درحالی است که شنیده‌ها حکایت از تویلد شورولت کامارو برقی دارد. به تازگی نیز تصاویر دیجیتالی غیر رسمی از این محصول منتشر شده است.  

«شورولت کامارو» الکتریکی می‌شود

تصاویر منتشر شده نشان از شباهت طراحی فراوان کامارو به کادیلاک اسکالا ۲۰۱۶ دارد. طراحی این محصول به گونه‌ای شده که کامارو را به شکل یک خودرو سدان تبدیل کرده است. در این تصاویر قطعاتی مانند چراغ‌ها الگو برداری شده از شورولت بولت است. سپر معروف کامارو در این طرح به طور کامل تغییر کرده و سطوح مشبکی آن افزایش یافته است که این مورد آن را بیشتر به کاماروهای فعلی از نظر ظاهری نزدیک می‌کند. نمای عقب این خودرو و چراغ‌های آن کاملا تفاوت یافته و آنچه که بیشتر از هر چیزی به چشم می‌آید، چهار در(سدان) بودن کامارو برقی است. هرچند که طراحی داخلی زیبایی برای این محصول در نظر گرفته شده است، اما تاکنون این خودروساز آمریکایی واکنشی نسبت به شایعات و تصاویر منتشر شده نشان نداده است.

هرچند که تبدیل کامارو کوپه به یک خودرو تمام الکتریکی سدان، می‌تواند سنت شکنی بزرگی برای این برند باشد. اما احتمال احیا سهم بازار این خودرو در جهان را به دنبال خواهد داشت. همانطور که می‌دانیم، فورد نیز در یک اقدامی بی سابقه موستانگ را به یک محصول کراس اوور الکتریکی تبدیل کرد. تولید کامارو الکتریکی در کلاس سدان دور از انتظار نبوده و باید بیان کرد که تا سال ۲۰۲۴ این اتفاق رخ نخواهد داد. زیرا کامار فعلی باید تا سه سال آینده روی خط تولید این خودروساز آمریکایی باشد.

کد خبر: ۱۰۱٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عیسی جلالی فر IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      2 0
      خیلی عالی وزیبا بود اما اگه میشه عکس هایی از داخل این ماشین هم بزارین