۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
متولیان امر مسائل فنی آبرسانی به همدان از سد تالوار را به سرانجام برسانند
در بازدید از پروژه آبرسانی به همدان مطرح شد؛

متولیان امر مسائل فنی آبرسانی به همدان از سد تالوار را به سرانجام برسانند

همدان - دادستان همدان بابیان اینکه ایجاد تنش آبی در همدان محتمل است و این مطلب سبب نگرانی هایی برای مردم شده، گفت: متولیان امر سریعتر مسائل فنی آبرسانی به همدان از سد تالوار را به سرانجام برسانند.

به گزارش بازار؛ دادستان همدان به منظور پیگیری مطالبات مردمی و احیاء حقوق عامه درباره موضوع حیاتی تأمین آب، با حضور تنی چند از مسئولان از پروژه آبرسانی از سد تالوار همدان بازدید کرد.

حسن خانجانی موقر در حاشیه این بازدید گفت: با کاهش بارش ها در سال های اخیر، ایجاد تنش آبی در همدان محتمل بوده و این مطلب سبب نگرانی هایی برای مردم شده است.

وی اظهار کرد: از این رو برای پیگیری مطالبات مردمی و حقوق عامه مردم بررسی هایی انجام و در این بازدید تأکید شد تا متولیان امر سریعتر مسائل فنی آبرسانی به همدان از سد تالوار را به سرانجام برسانند.

دادستان همدان تأکید کرد: بی شک هرچه پروژه های آبرسانی سریعتر به بهره برداری برسد می توان به هنگام تر، از ورود همدان به تنش های آبی جلوگیری کرد.

همچنین امروز با حضور دادستان همدان از طرح آبرسانی به همدان از سد تالوار، مخزن ساخته شده در روستای کیتو در بخش گل تپه و ایستگاه و مخزن مهاجران در شهرستان بهار که جزیی از طرح انتقال آب از سد تالوار هستند بازدید میدانی شد.

لازم به یادآوری است؛ پروژه آبرسانی از سد تالوار به همدان به طول ۱۴۰ کیلومتر از مهمترین پروژه آبرسانی استان محسوب می شود.

کد خبر: ۱۰۱٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha