۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
ضرورت تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ضرورت تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور، تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت را مهمترین مطالبه از دولت سیزدهم بیان کرد.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت همچنان جزو دغدغه ها است، افزود: همچنین شماری از افراد فاقد سهام عدالت هستند و باید از این حق برخوردار شوند.

وی با عنوان اینکه دولت دغدغه تامین منابع برای تعیین تکیف جاماندگان سهام را دارد، گفت: منابعی برای تعیین تکلیف سهام عدالت جاماندگان شناسایی شده است و از سوی دیگر طلب هایی را از دولت داریم زیرا بخشی از منابع و سهام را جابجا کردند.

وی با اظهار اینکه میزان طلب دولت را در جلسه فراکسیون سهام عدالت مجلس مطرح کردیم، گفت: با تعیین تکلیف وضعیت سهام عدالت، امیدواریم برگه های عدالت به ارزش واقعی خود دست یابد.

توکلی درباره تغییر شیوه واگذاری مدیریت سهام عدالت به مستقیم و غیرمستقیم نیز گفت: این موضوع باید در مجلس تعیین تکلیف شود و قبلا اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفته بود و احتمال بازگشت و تغییر مدیریت سهام وجود دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت با تاکید بر پرهیز از فروش سهام عدالت گفت: دست های پشت پرده ای در بازار سرمایه وجود دارد که تلاش می کنند سهام مردم را به قیمت ناچیز از دستشان خارج کنند از این رو باید از فروش سهام خودداری کرد.

وی درباره پرداخت سود سهام عدالت گفت: هنوز برخی از افراد سود سهام عدالت را دریافت نکردند و افراد باید این مسئله را از مراجع ذیصلاح پیگیری کنند.

کد خبر: ۱۰۱٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha