۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
مجتمع های آب‌درمانی اردبیل در آستانه ورشکستگی| مسئولان مردم را دور می زنند
رئیس هیئت مدیره جامعه آبدرمانی های استان مطرح کرد؛

مجتمع های آب‌درمانی اردبیل در آستانه ورشکستگی| مسئولان مردم را دور می زنند

اردبیل - آستانی، رئیس هیئت مدیره جامعه آب‌درمانی های استان اردبیل گفت: تمامی مجتمع های آب‌درمانی در اردبیل در حال ورشکستگی هستند.

رضا آستانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به ابلاغیه تعطیلی آب های گرم معدنی به دلیل پیک پنجم کرونا در اردبیل اظهار کرد: متاسفانه مسئولان دولتی تنها راه مبارزه با شیوع کرونا را تعطیلی اصناف، هتل ها و مراکز آب‌درمانی می دانند.

رئیس هیئت مدیره جامعه آبدرمانی های استان اردبیل اظهار کرد: یک هزار نفر در آبدرمانی های استان مشغول به کار هستند که با تعطیلی این اماکن این افراد بیکار می شوند.   

وی با بیان اینکه مسئولان مردم را دور می زنند، گفت: آقایان می گویند هتل ها تعطیل نیستند ولی حق پذیرش هم ندارند. اینها در واقع می خواهند مردم را دور بزنند.

آستانی اظهار کرد: طبق توافق انجام شده قرار شده بود با رعایت پروتکل های بهداشتی در هر سانس ۳۰ نفر در آب‌درمانی های سرعین پذیرش داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره جامعه آب‌درمانی های استان اردبیل تصریح کرد: این پذیرش هم صرفا به خاطر بیکار نشدن پرسنل آب‌درمانی ها بود که حالا باید مسئولان جوابگوی این افراد باشند.

وی با بیان اینکه تمامی مجتمع های آب‌درمانی در حال ورشکستگی هستند گفت: ما انتظار داشتیم تا دولت از فعالان بخش گردشگری حمایت کند.

آستانی با اشاره به نامه وزیر بهداشت به مقام معظم رهبری در خصوص تعطیلی دو هفته ای کشور به دلیل شرایط کرونایی اظهار کرد: انتظار ما این بود که وزیر گردشگری هم از از عدم حمایت دولت از فعالان صنف گردشگری به رهبری نامه می نوشتند.

رئیس هیئت مدیره جامعه آبدرمانی های استان اردبیل در پایان با بیان اینکه گوگردهای موجود در آب های معدنی ضد ویروس هستند گفت: ما بارها از از مسئولان بهداشتی استان خواسته ایم تا نسبت به اینکه این آبها ضدکرونا هم هستند یا خیر بررسی هایی انجام شود که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی نشده است.

کد خبر: ۱۰۱٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha