۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
جریمه بیمه شخص ثالث ماشین‌آلات کشاورزی کردستان بخشیده شد
مدیر مکانیزاسیون جهاد کشاورزی کردستان:

جریمه بیمه شخص ثالث ماشین‌آلات کشاورزی کردستان بخشیده شد

کردستان - مدیر مکانیزاسیون جهاد کشاورزی کردستان گفت: جریمه بیمه شخص ثالث‌ سال‌های گذشته ماشین‌آلات کشاورزی در این استان تا پایان فروردین سال ۹۹ بخشیده شده است.

حسین‌آقا عزیزی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بخشودگی جریمه بیمه شخص ثالث سنوات گذشته ماشین‌آلات کشاورزی به همت سازمان جهاد کشاورزی و با همکاری و پیگیری استانداری کردستان و سایر ارگان‌های مرتبط انجام شده است.

وی تعداد ادوات کشاورزی در این استان را بیش از ۲۹ هزار دستگاه اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۸ هزار دستگاه تراکتور و یک هزار و ۲۴۷ دستگاه کمباین است.

مدیر مکانیزاسیون جهاد کشاورزی کردستان یادآور شد: در دو مرحله صاحبان ۱۶ هزار دستگاه ادوات کشاورزی شامل تراکتور و کمباین برای پلاک گذاری اقدام کردند.

عزیزی با بیان اینکه مرحله سوم پلاک گذاری اداوات کشاورزی هم از دی ماه امسال آغاز شده و تا ۳۱ فروردین ادامه دارد، افزود: تاکنون در این مرحله پلاک گذاری بیش از دو هزار دستگاه ماشین کشاورزی انجام شده است.

وی اظهار داشت: مقرر شده سال آینده سوخت بخش ماشین های کشاورزی هم از طریق کارت سوخت توزیع شود بنابراین شماره گذاری تمامی تراکتور و کمباین ها در این راستا ضروری است.

کد خبر: ۱۰٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha