۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
روند معکوس میان رفاه و تنهایی در انگلیس
مرکز ملی آمار انگلیس اعلام کرد؛

روند معکوس میان رفاه و تنهایی در انگلیس

رفاه اجتماعی در انگلیس، حتی پیش از آغاز همه گیری کرونا نیز رو به کاهش بود و این روند، با آغاز همه گیری کرونا از ماه مارس پارسال، تشدید شده است.

به گزارش بازار، مرکز ملی آمار انگلیس اعلام کرد: رفاه رو به کاهش و تنهایی رو به افزایش است. براساس گزارش مرکز ملی آمار انگلیس، رفاه اجتماعی در انگلیس، حتی پیش از آغاز همه گیری کووید نیز رو به کاهش بود و این روند، با آغاز همه گیری کرونا از ماه مارس پارسال، تشدید شده است.

کارولین لوکاس (Caroline Lucas)، نماینده حزب سبز در مجلس انگلیس گفت: کاهش رفاه در این کشور نشان می‌دهد اولویت دولت، کار برای اکثریت مردم این کشور نیست.

براساس گزارش مرکز ملی آمار انگلیس، رفاه در این کشور پارسال، کم‌تر و شمار افراد تنها، بیش‌تر شد.

موسسه کارنگی انگلیس (Carnegie UK) اعلام کرد: میزان رفاه داخلی (gross domestic wellbeing) نشان می‌دهد رفاه در این کشور، رو به افول است، زیرا از ۶.۸۹ در سال ۲۰۱۹ به ۶.۷۹ در سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش این بنیاد، این میزان کمترین میزان از سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون است.

روزنامه گاردین در این باره نوشت: شمار افراد بزرگسالی که در سال ۲۰۱۷ خود را تنها احساس می‌کردند ۲.۶ میلیون نفر بود که پارسال با ۴۴ درصد افزایش به ۳.۷ میلیون نفر در انگلیس رسید. در همین حال، میزان اعتماد مردم به دولت انگلیس که در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۳۱ درصد بود پارسال به ۱۹ درصد (حدود ۴۰ درصد کاهش) رسید که کم‌ترین میان از ابتدای روی کار آمدن دولت محافظه کار انگلیس است.

کد خبر: ۱۰۱٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha