۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
ظرفیت‌های بالقوه‌ای شهرک‌های صنعتی در زنجان بالفعل نشده است
نماینده مردم زنجان در مجلس:

ظرفیت‌های بالقوه‌ای شهرک‌های صنعتی در زنجان بالفعل نشده است

زنجان-طاهری،نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در استان زنجان در حوزه شهرک‌های صنعتی وجود دارد که متأسفانه بالفعل نشده است.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه توجه به  توسعه شهرک‌های صنعتی در استان باعث توسعه اقتصادی می‌شود، گفت: توسعه صنعتی در غرب استان رخ نداده است. 

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در استان زنجان در حوزه شهرک‌های صنعتی وجود دارد که متأسفانه بالفعل نشده و باید از این فرصت به‌دست‌آمده به خوبی استفاده شود. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در استان زنجان برکات خوبی را به دنبال خواهد داشت، گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصوب و محقق شد که این امکان پتانسیل خوبی برای توسعه استان است. 

طاهری تأکید کرد: منطقه ویژه اقتصادی در جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی تأثیر بسیار بسزایی دارد و باید این مهم در استان به جد مورد توجه قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی، امتیازات خوبی برای سرمایه‌گذاری، تولید و توسعه استان زنجان خواهد داشت، ابراز داشت: طی سال جاری با فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی اشتغال در استان باید تقویت شود. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه این استان در حوزه کشاورزی دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی است، افزود: بیشترین تولید ناخالص استان نیز مربوط به حوزه کشاورزی  است و باید توسعه بخش کشاورزی بیشتر موردتوجه قرار گیرد. 

طاهری تصریح کرد: در بخش صنعت باید با تمام توان به جلو باید حرکت کرد و برای توسعه اشتغال در بخش صنعت برنامه‌ریزی صورت گیرد. 

وی بر لزوم همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تقویت اشتغال در استان تأکید کرد و گفت: باید از بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال حمایت شود.

کد خبر: ۱۰۱٬۵۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha