۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
قیمت اتریوم تا مرز ۲۷۰۰  دلار بالا رفت
تحلیل روزانه بازار رمز ارزها؛

قیمت اتریوم تا مرز ۲۷۰۰ دلار بالا رفت

در دومین روز ماه اوت سال ۲۰۲۱ قیمت اتریوم در بازار جهانی به مرز ۲۷۰۰ دلار رسید و بیت کوین همچنان با قیمت بیش از ۴۱ هزار دلار مبادله شد.

بازار؛ گروه بین الملل: در روز دوم ماه اوت سال ۲۰۲۱ میلادی بازار رمز ارزها همچنان رشد  ارزش را تجربه کرد. در این روز قیمت هر بیت کوین در بازار جهانی به ۴۱ هزارو ۴۶۰ دلار رسید که نسبت به روز قبل از آن رشد کمتر از یک درصد را در ارزش خود شاهد بود و این وضعیت در مورد تمامی رمز ارزها به استثنای بازار اتریوم مشاهده شد.

 در دومین روز ماه اوت سال ۲۰۲۱ میلادی هر اتریوم با حدود قیمت ۲۷۰۰ دلار مبادله شد که حدود ۱۰ درصد نسبت به روز قبل از ان رشد کرد. قیمت هر XRP در این روز به ۷۶ سنت رسید و هر دوج کوین با قیمت ۲۱ سنت مبادله شد. نرخ رشد قیمت XRP در این روز حدود ۳ درصد و نرخ رشد قیمت دوج کوین برابر با ۱ درصد بود.

شاخص ترین موضوع بازار رمز ارزها در روز دوم اوت سال جاری را می توان در افزایش ارزش اتریوم دید. آمارها نشان می دهد در شرایطی که قیمت بیت کوین و دوج کوین کمتر از یک درصد رشد کرده است، ارزش اتریوم با نرخ بالغ بر ۱۰ درصد رشد کرده است.  

کوین دسک در مورد دلیل این تغییر قیمت نوشت: «اتریوم یکی از مطلوب ترین بازارها برای سرمایه گذاری است. هم قیمت آن نسبت به بیت کوین کمتر است و هم پتانسیل بالاتری برای رشد ارزش در این بازار وجود دارد. پیش بینی هایی در مورد احتمال گذشتن قیمت هر اتریوم از مرز ۳ هزار دلار تا انتهای ماه جاری میلادی منتشر شده است. خبرهایی که نشان می دهد این بازار برای سرمایه گذاری مطلوبیت بالایی دارد و می تواند سود زیادی را در نتیجه سرمایه گذاری کم نصیب سرمایه گذاران کند.»

 وب سایت «کوین بیس» در گزارش خود با اشاره به تغییرات قیمت دیگر رمز ارزها در این روز نوشت: «نرخ رشد قیمت دیگر رمز ارزها بسیار کم است. دوج کوین را می توان یکی از پایدارترین بازارها دانست که ارزش آن در محدود ۲۰ سنت قرار دارد و نرخ رشد قیمت آن بسیار کم است. اما بازار اتریوم در هفته های اخیر تغییرات زیادی را تجربه کرده است. ارزش این رمز ارز در یک هفته گذشته ۱۰ درصد رشد کرد ولی در اولین ساعات کاری روز دوشنبه ۲ اوت سال ۲۰۲۱ هم رشد بالغ بر ۱۰ درصدی در بازار مشاهده شده است. در صورتی که این بازار بتواند در همین سطح قیمت باقی بماند تا انتهای هفته اتی ما رشد بالغ بر ۲۰ درصدی قیمت اتریوم را در دو هفته تجربه خواهیم کرد.»

گزارشها نشان می دهد در اولین روز هفته حجم مبادلات در بازار بیت کوین ۳ درصد و در بازار اتریوم بالغ بر ۱۴ درصد رشد کرد در حالیکه حجم مبادلات در بازار دوج کوین با افزایش ۷ درصدی همراه بود. در این روز پیش بینی هایی در مورد احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به مرز ۱۰۰ هزار دلار تا انتهای سال جاری به گوش می رسد. پیش بینی هایی که خود بستر را برای رشد تقاضا در بازار فراهم کرده است ولی در سوی دیگر سکه خبرها از قیمت حدود ۳۵ هزار دلاری بیت کوین در قراردادهای آتی حکایت دارد که نشان می دهد سرمایه گذاران اندکی محتاطانه به شرایط تازه می نگرند و تمایلی برای پذیرش ریسک های بالا در این بازار ندارند.

 ایلان ماسک که از تأثیر گذارترین افراد در بازار رمز ارزهای دنیا است، دوج کوین را یکی از بهترین سرمایه گذاریها می داند و بر این باور است که جوانان باید به جای سرمایه گذاری در بازارهای دیگر وارد بازار دوج کوین شوند. این بازار در ماه های اخیر نوسان های کمی را تجربه کرده است و به نظر می رسد پایدارترین بازار در میان رمز ارزهای محبوب و پر مصرف در دنیا  باشد.

کد خبر: ۱۰۱٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha