۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
 روزانه ۸ تیم بر جایگاه های سوخت مازندران نظارت می کنند
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران - ساری:

روزانه ۸ تیم بر جایگاه های سوخت مازندران نظارت می کنند

ساری - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: روزانه هشت تیم کنترل و نظارت مراقبت های بهداشتی برای مبارزه با کرونا در جایگاههای عرضه سوخت فعالیت و رصد می کنند.

به گزارش بازار، به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب پور گفت: به منظور مبارزه با ویروس کرونا در سطح جایگاههای عرضه سوخت منطقه ساری ، تیم های مراقبتی بهداشتی و کنترل و نظارت تشکیل شده و به صورت مستمر در حال رصد بهداشتی کلیه جایگاههای عرضه سوخت هستند.

وی با قدردانی از زحمات پرسنل شرکت در مقابله با ویروس کرونا در سطح منطقه ساری ، بیان کرد: برابر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام مراقبتهای بهداشتی ویژه در جایگاههای عرضه سوخت ، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با تشکیل چهار گروه گشتی اقدام به بازدید مستمر کرده است.

وی افزود: به منظور رعایت الزامات بهداشتی سوختگیری در مجاری عرضه سوخت این گروهها در سطح مجاری عرضه سوخت درسطح شهرستانهای استان در حال بازدید و نظارت بر نحوه عملکرد آنها هستند.

رجب پور اذعان داشت : به غیر از چهار گروه اعزامی از ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ، چهار گروه دیگر از نواحی تابعه در شهرهای نام برده شده با هدف مشابه در حال نظارت هستند.

رجب پور درباره نحوه بازدید و نظارت گروههای اعزامی گفت: الزامات بهداشتی سوختگیری اعم از ماسک و دستکش پرسنل ، اقلام ضد عفونی و دستکشهای نایلونی برای مشتریان ، استفاده از کارت بانکی به جای پول نقد از موارد مهمی است که زیر ذره بین نظارتی آنها می باشد .

وی در ادامه افزود : در مجاری عرضه سوخت به صورت روزانه چند بار کلیه تلمبه و نازلها همچنین محوطه جایگاهها گند زدایی می شود.

کد خبر: ۱۰٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha