توسعه اینترنت خانگی؛ مهمترین کار و اولویت دولت بعدی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد

توسعه اینترنت خانگی؛ مهمترین کار و اولویت دولت بعدی

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مهمترین کاری که باید آن را پیش برد، توسعه اینترنت خانگی است که در چهار دولت تجربه شده است، اما نتوانستند این مسئله را حل کنند.

به گزارش بازار، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: این ایراد ساختاری به خصوصی سازی مخابرات و واگذاری مخابرات است که ان شاء الله در مجلس مصوبه‌ای که دولت داده است، مطرح و این مانع از سر راه دولت بعدی برداشته شود.

وی افزود: ما مسئول خدمت‌رسانی به مردم هستیم و این را باید مد نظر قرار دهیم که در انتهای همه فعالیت‌هایی که می‌کنیم اگر رضایت مردم حاصل شده رضایت خداوند متعال هم در همان است و همه باید به نوعی تلاش کنیم که خدمات مورد نیاز مردم درکشور تامین شود. وزیر ارتباطات گفت: اگر توانستید نیاز مردم و تامین و رضایت آن‌ها را کسب کنید، هم برای نظام اسلامی شاخص بزرگی است و هم مورد رضایت خداوند است و اگر دنبار کاری غیر از خواست مردم باشیم قطعا موفق نخواهیم بود.

آذری جهرمی به عملکردهای این وزارتخانه در طول تصدی اش اشاره کرد و گفت: در دوره شیوع کرونا زیرساخت‌های ارتباطی برای ۱۴ میلیون دانش‌آموز و یک میلیون معلم، ۴ میلیون دانشجو و حدود ۱۵۰ هزار استاد دانشگاه و همچنین برای نظام سلامت تامین شد.

وی افزود: همچنین برقراری زیرساخت‌های ارتباطی برای کسب و کار مردم و کسب و کارهای تعطیل شده که تمام نقطه امید و توجه و پیگیریشان همین فضای مجازی بود، بزرگترین لطفی است که خداوند متعال به ما کرد تا کار کوچکی برای مردم انجام دهیم.

کد خبر: ۱۰۱٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha