۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
 جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دولت جدید هم باقوت برگزار شود
رئیس اتاق بازرگانی زنجان خواستار شد:

جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دولت جدید هم باقوت برگزار شود

زنجان-یگانه فرد،رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه دولت جدید باید زیر ساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان را تسهیل کند،گفت: بانک‌ها از بخش خصوصی حمایت خوبی ندارند.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در دولت جدید باید زیر ساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان  زنجان تسهیل شود، گفت: سرمایه‌گذار برای تولید و ایجاد اشتغال به حمایت نیاز دارد. 

وی با بیان اینکه بخش خصوصی برای فعالیت اقتصادی با مشکلات و تحریم‌های داخلی مواجه است، اظهار کرد: امیدواریم دولت جدید موانع بر سر راه تولید را رفع کند و جلوی قوانین دست و پا گیر را بگیرد. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه بانک‌ها از بخش خصوصی حمایت خوبی ندارند، گفت: باید بانک‌ها تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار دهند تا بتوانند با ظرفیت خوبی کار کنند و جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دولت جدید هم باقوت بیشتری برگزار شود. 

یگانه فرد با بیان اینکه دولت راهی برای حل مشکلات اقتصادی و صنعت ترسیم کند، تاکید کرد: تنها راه توسعه استان زنجان توسعه حوزه صنعت است و این استان که در صنعت روی جایگاه خوبی دارد باید به رفع مشکلات این صنعت بیشتر توجه شود. 

وی با بیان اینکه دولت باید اقتصاد را در اولویت تمام کارها قرار دهد، ابراز داشت: بخش خصوصی باید بتواند تولید خود را به‌راحتی صادر کند. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه رویکرد جدید کشور به سمت حمایت از بخش خصوصی باشد، افزود: بخش خصوصی کمک خوبی برای توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال کشور است.

یگانه فرد با بیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای تولید در استان فراهم شود، تصریح کرد: تحقق این مهم نیازمند حمایت از بخش خصوصی است. 

کد خبر: ۱۰۱٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha