۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
محدودیتی برای صدور مجوز آموزشگاه های فنی و حرفه ای در سیستان و بلوچستان وجود ندارد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

محدودیتی برای صدور مجوز آموزشگاه های فنی و حرفه ای در سیستان و بلوچستان وجود ندارد

زاهدان- اولیایی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: محدودیتی برای صدور مجوز آموزشگاه های فنی و حرفه ای در استان وجود ندارد و با پرداخت تسهیلات از مهارت آموزی حمایت می شود.

خداداد اولیایی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: در حال حاضر محدودیتی برای صدور مجوز آموزشگاه آزاد در استان سیستان و بلوچستان وجود ندارد و کلیه متقاضیان می توانند پس از فراگیری آموزش های مهارتی برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: برای راه اندازی مرکز آموزش آزاد فنی حرفه ای ۴۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۹ درصد تسهیلات به متقاضیان پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات هم بابت نوسازی و تجهیز آموزشگاه های آزاد پیش بینی شده است، افزود: در هفته ملی مهارت امسال  با افتتاح ۲۷مرکز آموزش آزاد فنی و حرفه ای  با اعتبار ۴میلیارد تومان زمینه اشتغال برای ۱۴۰نفر فراهم شد.

اولیایی تصریح کرد:در مراکز فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان رشته های مهارتی مختلف در گروه های اتومکانیک، جوشکاری در و پنجره، جوشکاری گاز خانگی و تجاری، درودگری، صافکاری، برق خودرو و تراشکاری ارائه می شود.

مدیر کل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: از آنجاییکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تسهیل‌کننده امر اشتغال هستند نیازمند نگاه ویژه ای به این مهم هستیم.

کد خبر: ۱۰۱٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha