۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کاهش ۵۰ درصدی حقوق معوق کارگران استان مرکزی نسبت به سال گذشته
استاندار مرکزی خبر داد:

کاهش ۵۰ درصدی حقوق معوق کارگران استان مرکزی نسبت به سال گذشته

اراک - استاندار مرکزی با اشاره به اینکه امسال عقب افتادگی حقوق کارگران این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد کاهش داشته است، گفت: وضعیت پرداختی در حوزه کارگری و در شرکت‌های بزرگ استان مرکزی در سال ۹۸ مطلوب است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقازاده پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری مرکزی در خصوص وضعیت حقوق و دستمزد کارگران استان مرکزی با اشاره به اینکه سال ۹۸ یکی از سال‌های مناسب در پرداخت حقوق کارگران بود، اظهار داشت: امیدواریم که سال ۹۹ سالی توام با موفقیت و تولید بیشتر در استان باشد.

آقازاده با بیان اینکه وضعیت پرداختی در حوزه کارگری و در شرکت‌های بزرگ مانند هپکو، آذرآب، ماشین سازی، آلومینیم‌سازی، واگن پارس و لوله صفا و ده‌ها شرکت دیگر بهتر از سال‌های گذشته بوده است، گفت: با وجود وجود تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و تاثیر بیماری کرونا بر اقتصاد، استان مرکزی در پایان سال ۹۸ موفق بوده است.

استاندار مرکزی عنوان داشت: کارفرماها، مدیران صنایع، کارگران با برگزاری کارگروه‌های مختلف در استان مرکزی تلاش های بسیار خوبی را در زمینه پرداخت حقوق کارمندان و کارگران داشته اند چنانکه امسال عقب افتادگی حقوق کارگران این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد کاهش داشته است.

کد خبر: ۱۰٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha