۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
۲۲۰ مورد بازدید از مراکز اقامتی و گردشگری ایلام انجام شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام:

۲۲۰ مورد بازدید از مراکز اقامتی و گردشگری ایلام انجام شد

ایلام-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام از اجرای ۲۲۰ مورد بازدید از مراکز اقامتی و گردشگری ایلام برای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

عبدالمالک شنبه زاده در گفت و گو بازار اظهار کرد: دستگاه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام برای پیشگیری از ویروس کرونا نظارت خود را بر عملکرد مراکز اقامتی و گردشگری به‌صورت شبانه‌روزی تشدید کرده است.

وی تصریح کرد: طی دو هفته گذشته ۲۲۰ مورد نظارت بر فعالیت مراکز اقامتی شامل هتل، مهمان‌پذیر، کمپینگ ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مسافرخانه برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام گفت: باکسانی که برخلاف مصوبات مقابله با کرونا اقدام به پذیرش میهمان می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.

وی عنوان کرد: ورود مسافران و گردشگران به تمامی اماکن و محوطه های تاریخی، مذهبی زیارتی، جاذبه ها و تأسیسات گردشگری استان ایلام ممنوع است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از تعطیلی رستوران های استان در پی شیوع ویروس کرونا خبرداد و گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان از پذیرش مهمانان و گردشگران در ایام نوروز ۹۹ منع شده اند.

کد خبر: ۱۰٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha