۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
ابلاغ ۳۴۷ میلیاردتومان اعتبار برای اجرای دو طرح راهسازی در همدان
حاجی بابایی:

ابلاغ ۳۴۷ میلیاردتومان اعتبار برای اجرای دو طرح راهسازی در همدان

همدان- نماینده مردم همدان در مجلس گفت: برای اتصال اتوبان همدان-ملایر به اتوبان همدان- تهران و همچنین اتصال اراک از طریق کمیجان به همدان، به عنوان دو محور مواصلاتی استراتژیک ۳۴۷ میلیاردتومان ابلاغ شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار کرد: برای اتصال اتوبان همدان _ ملایر به اتوبان همدان _ تهران و همچنین اتصال اراک از طریق کمیجان به همدان، به عنوان دو محور مواصلاتی استراتژیک ۳۴۷ میلیارد تومان ابلاغ شد.

وی در تبیین این دو محور استراتژیک گفت: اتصال مرکز کشور به همدان، استان قم به همدان، تسهیل دسترسی استان‌های جنوبی از طریق محور ملایر - جوکار - مرادبلاغی به اتوبان تهران - همدان و در نهایت تسهیل ارتباط با استانهای شمال و شمال غرب کشور از طریق این محورها صورت می‌گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد: مسیر کمیجان به همدان در این محور مواصلاتی از ۱۰ سال پیش در مجلس به تصویب رسیده بود که شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی در این پروژه بوده‌ایم.

وی افزود: از حدود سال ۱۳۹۷ نیز اتصال محور قهاوند به اتوبان همدان- تهران نیز مصوب شد که این پروژه در حال اجراست.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: این پروژه ملی یکی از بزرگترین پروژه‌های زیرساختی در استان همدان است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و تولیدی و اشتغالزایی باشد.

کد خبر: ۱۰۱٬۰۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha