۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
۴۰ هزار پرس غذای گرم توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در کردستان توزیع شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام کردستان:

۴۰ هزار پرس غذای گرم توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در کردستان توزیع شد

سنندج- طالبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان از توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم همزمان روز عید سعید غدیرخم در این استان خبر داد.

مهدی طالبی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، بیان کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت عید سعید غدیرخم ۴۰ هزار پرس غذای گرم را در سطح این استان توزیع کرد.

وی با اشاره به جامعه هدف ستاد اجرایی در استان کردستان، ادامه داد: این اقدام در ادامه فعالیت های ستاد اجرایی و مجموعه های وابسته به آن در در راستای حمایت از افراد نیازمند در استان کردستان صورت گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کردستان ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته خوشبختانه این تعداد غذای گرم به همت گروه های جهانی و مردمی در تمامی شهرستانهای استان کردستان توزیع شده است.

وی ضمن اشاره به همکاری مناسب بخش های مردمی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان کردستان، گفت: خوشبختانه در جریان توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم در استان کردستان ۲۹ گروه جهادی، هیات های مذهبی و بخش های مردمی حضور داشتند.

طالبی با اشاره به فعالیت های ستاد اجرایی در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر در استان کردستان، افزود: در سایه برنامه ریزی های صورت گرفته خوشبختانه فعالیت های مختلفی از جمله توزیع بسته های معیشتی، بسته های بهداشتی و سایر حمایت های این چنین از افراد ضعیف و محروم جامعه صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۰۱٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha