۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
نمایندگان مشکلات اقتصادی حوزه‌های انتخابیه خود را به دادستانی منتقل کنند
دادستان کل کشور با اشاره به نشست با کمیسیون اقتصادی:

نمایندگان مشکلات اقتصادی حوزه‌های انتخابیه خود را به دادستانی منتقل کنند

نمایندگان مردم در مجلس مشکلات اقتصادی حوزه‌های انتخابیه خود را برای پیگیری به دادستانی کل منتقل کنند تا در حوزه وظایف و اختیارات قوه قضاییه گام های موثری را در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم برداریم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جعفر منتظری دادستان کل کشور در رابطه با جلسه مشترک با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی که به منظور بررسی آخرین وضعیت نابسامانی‌های بازار و عدم نظارت بر افزایش قیمت کالاها در کشور برگزار شد، گفت: مسئولان اجرایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس موضوعاتی را در خصوص نحوه کنترل بازار کالاهای اساسی مطرح کردند و مقرر شد ادامه این جلسه با میزبانی دادستانی کل برگزار شود.

دادستان کل کشور، ادامه داد: با توجه به اینکه از عمر دولت دوازدهم چند روزی بیشتر باقی نمانده، امیدواریم با وجود تجربیات مسئولان حاضر و با استفاده از مطالب مطرح شده با هماهنگی، تعامل و هم افزایی میان هر سه قوه، همانطور که شایسته است در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، گام های موثری برداریم.

وی افزود: همچنین از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با توجه به حضور در میان مردم و لمس مشکلات از نزدیک، مشکلاتی اقتصادی حوزه‌های انتخابیه خودشان را به دستگاه قضایی منتقل کنند تا در حوزه وظایف و اختیارات قوه قضاییه و دادستانی کل گام های موثری را در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم برداریم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: دستگاه قضایی در طول دو سال اخیر نشان داده که برای رفع موانع تولید و مشکلات معیشتی مردم همیشه در صحنه حضور داشته و خواهد داشت. از این رو امیدواریم در آینده با همکاری نمایندگان مجلس و دولت سیزدهم گام‌های موثری برای بهبود وضعیت مردم برداشته شود.

منتظری با اشاره به مسائل مطرح شده توسط یکی از نمایندگان مجلس در خصوص نقش دلالان در افزایش افسارگسیخته قیمت سیمان اضافه کرد: این موضوع را بلافاصله در جلسه دستور دادم که از طریق دادستانی مربوطه مورد پیگیری قرار بگیرد. بی تردید هر موضوعی که در حوزه وظایف و اختیارات دادستانی کل باشد، بلافاصله اقدام خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۰۰٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha