۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
 آغاز واکسیناسیون کارکنان شاغل شبکه بانکی همزمان با عید غدیر خم
در جلسه با نماینده وزارت بهداشت مقرر شد؛

آغاز واکسیناسیون کارکنان شاغل شبکه بانکی همزمان با عید غدیر خم

در جلسه مشترک میان نمایندگان شبکه بانکی، مدیر رفاه کارکنان بانک مرکزی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد فردا همزمان با عید غدیرخم واکسیناسیون کارکنان شاغل شبکه بانکی آغاز شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، به منظور تسهیل و تسریع در واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی صبح امروز جلسه‌ای در محل بانک مرکزی، با حضور مدیر رفاه بانک مرکزی، نمایندگان شورای هماهنگی بانکهای دولتی، کانون هماهنگی بانکهای خصوصی و نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

این جلسه به منظور انجام هماهنگی‌های لازم درخصوص فرآیندها، سهمیه‌ها و چگونگی اجرای طرح واکسیناسیون شبکه بانکی برگزار و مقرر شد که واکسیناسیون کارکنان شاغل شبکه بانکی از اوایل هفته آینده با اولویت کارکنان شعب و در سریع‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.

همچنین به موجب تصمیمات اخذ شده در این جلسه، کلیه کارکنان شاغل شبکه بانکی واکسینه خواهند شد. براین اساس باتوجه به ظرفیت‌ها و امکانات درمانی شبکه بانکی مقرر شد، محل و کادر واکسیناتور در شهرهای بزرگ توسط بانک‌ها تعیین و معرفی شوند. علاوه بر این درخصوص کارکنان شاغل در شهرهای دور از مراکز استانی، هماهنگی‌های لازم با دانشکده‌های علوم پزشکی به عمل می‌آید.

گفتنی دکتر اکبر کمیجانی، رئیس کل بانک مرکزی طی مکاتبه‌ای با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواستار تسریع واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی شده بود که این درخواست با موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراه شد و دکتر نمکی دستور آغاز واکسیناسیون کارکنان بانک‌ها را از اوایل هفته آینده صادر کرد.

خاطرنشان می‌شود از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون ۳۵ هزار نفر از کارکنان شبکه بانکی به این ویروس مبتلا شدند و  متأسفانه ۲۶۰ نفر از این عزیزان طی مدت یاد شده به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر: ۱۰۰٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha