۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
بیت کوین آینده‌ دار ارزهای دیجیتال

بیت کوین آینده‌ دار ارزهای دیجیتال

از مهمترین دغدغه هایی که متاسفانه ما ایرانی ها داریم این است که از کجا باید ارزهای دیجیتالی جهانی مانند بیت کوین، ریپل، اتریوم و... بخریم؟

به گزارش بازار، همه‌ی ما در دورانی زندگی می کنیم که برای پیشرفت باید توجه ویژه‌ای به سرمایه گذاری داشته باشیم. امکان ندارد شما فرد موفقی را بشناسید که علاوه بر کار روزمره اش بدون سرمایه گذاری موفق شده باشد یا به ثروت بزرگی دست یافته باشد.(البته به غیر از افرادی که وارث ثروت می شوند!) گزینه های زیادی برای اشخاصی که خواهان سرمایه گذاری بخشی از اموال خود هستند وجود دارد. به عنوان مثال سرمایه گذاری در بازار بورس ایران، فارکس، خرید زمین و... از گزینه هایی است که می توانید مد نظر بگیرید. همچنین گزینه‌ی دیگری وجود دارد که اگر با تحلیل درستی همراه باشد به شما سود خوبی خواهد داد و آن چیزی نیست جز سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها و ارزهای دیجیتال مانند خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید تتر و... .

بیت کوین چیست؟

در سال ۲۰۰۹ بود که ساتوشی ناکاموتو اعلام نمود این رمز ارز را راه اندازی کرده است. جالب است بدانید این ارز دیجیتال آغازی برای روند عملی بلاک چین بود. ساتوشی ناکاموتو اسم مستعار شخص یا اشخاصی است که بیت کوین را ابداع کردند. اگر خواهان خرید بیت کوین هستید باید بدانید که این ارز دیجیتال ایمن است و سازوکارهای خاصی دارد برای مثال هنگامی که شما با بیت کوین معامله ای را انجام می دهید، اصلا نشانی خاصی از شما در شبکه ثبت نمی شود و بالعکس شخص مقابل شما نیز مشخص نیست که کسی است. همچنین این رمزارز از بازار کریپتوکارنسی غیر متمرکز است یعنی در حوزه دیفای قرار می گیرد. به این معنا که تحت نظارت کشور خاصی نیست و کاملا غیر متمرکز از هر دولتی است. همچنین بیت کوین تورم نیز ندارد و کاملا از این بحث ها ایمن است. جالب است بدانید که شما از طریق فروش یا خرید بیت کوین می توانید معاملات بین المللی نیز انجام دهید.

نمودار تکنیکال بیت کوین

برای اینکه بتوانید معامله BTC را به بهترین نحو انجام دهید و از فروش یا خرید BTC کسب سود کنید نیاز دارید تا به تحلیل قیمت بیت کوین بپردازید. قیمت روز بیت کوین و تحلیل لحظه ای آن بسیار اهمیت دارد. از آنجایی که برای تحلیل نیاز به آموزش و تمرین دارید ما پیشنهاد می کنیم تا نمودار تکنیکال BTC را که قیمت لحظه ای آن را نمایش می دهد حتما مشاهده کنید. پس از اینکه با تحلیل و تفسیر توانید قیمت لحظه ای بیت کوین را دریابید و قیمت آن را تخمین زنید، متوجه این موضوع می شوید که زمان مناسبی برای فروش است یا خرید.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین

از دیگر مواردی که برای سرمایه گذاری بر روی بیت کوین بسیار اهمیت دارد، تحلیل فاندامنتال بیت کوین است؛ به این صورت که شما باید اخبار حوزه بیت کوین را دنبال کنید که برای مثال، ایلان ماسک چه چیزی گفته است. چراکه حرف افراد بزرگ نیز بسیار در این حوزه تاثیر گذار است.  با تحلیل درست و دقیق می توانید درک بسیار خوبی را داشته باشید که آیا الان زمان مناسبی است برای خرید یا نه.

خرید بیت کوین از صرافی اوکی اکسچنج

از مهمترین دغدغه هایی که متاسفانه ما ایرانی ها داریم این است که از کجا باید ارزهای دیجیتالی جهانی مانند بیت کوین، ریپل، اتریوم و... بخریم؟ صرافی های خارجی بسیار زیادی هستند که متاسفانه به دلیل تحریم هایی که کشور ما است، نمی شود با آن ها کار کنید. به همین دلیل باید به سمت و سوی صرافی های معتبر داخلی مانند اوکی اکسچنج بروید. شما با ثبت نام در صرافی اوکی اکسچنج به راحتی پس از گذراندن مراحل احراز هویت خود، به بخش خرید و فروش سریع رفته و از تب خرید از سایت کوین مدنظرتان مانند بیت کوین را انتخاب کرده و آن را به راحتی می خرید. اوکی اکسچنج با در بر گرفتن بیش از ۴۰۰ کوین از بازار کریپتوکارنسی یکی از بزرگترین صرافی های داخلی و تخصصی ایران است.

قیمت بیت کوین چه قدر است؟

طبیعتا قیمت دقیقی برای بیت کوین نمی شود گفت چراکه قیمت بیت کوین در هر لحظه تغییر می کند و ثابت نمی ماند. گاهی افت می کند و گاهی رشد، بستگی به این دارد که چه زمانی قصد ورود به بازار را دارید. زمانیکه می خواهید به بازار ورود کنید باید با تحلیل و دیدی باز به این عرصه وارد شوید. هیچگاه احساسی و از روی دهن بینی وارد این بازار نشوید چرا که ممکن است ضرر ببینید. اما در مقابل اگر با توجه به نمودارها و تحلیل های دقیق وارد این بازار، فروش و خرید بیت کوین شوید قطعا سود بسیار بالایی خواهید و هیجان زده خواهید شد.

کد خبر: ۱۰۰٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha