۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
اختصاص برق به صنایع به مرور به حالت عادی بر می‌گردد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

اختصاص برق به صنایع به مرور به حالت عادی بر می‌گردد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به گفته وزیر نیرو از پایان هفته با روند خنک شدن هوا، اختصاص برق به صنایع به مرور به حالت عادی بر می‌گردد و فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی به حالت قبل باز خواهد گشت.

به گزارش بازار، حجت الله فیروزی به حضور وزرای صمت و نیرو در جلسه این کمیسیون اشاره کرد و افزود: در این جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تشریح وضعیت کمبود و گرانی سیمان و میلگرد و وزیر نیرو برای بررسی تاثیر قطعی برق بر تولید کارخانجات تولید سیمان و میلگرد، حضور داشتند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست علت کاهش تولید و مشکلات کمبود سیمان و میلگرد را کمبود برق و تصمیم دولت برای کاهش مدت فعالیت کارخانجات تولید سیمان و فولاد اعلام کرد.

فیروزی افزود: وزیر نیرو نیز علت کاهش سهمیه برق کارخانجات را ضرورت تامین برق مصرفی خانواده‌ها دانست و اعلام کرد از پایان هفته با روند خنک شدن هوا، اختصاص برق به صنایع به مرور به حالت عادی بر می‌گردد و فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی به حالت قبلی باز خواهد گشت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن همچنین گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون نیز با توجه به اینکه فعالیت کارخانجات صنعتی و تولیدی علاوه بر اشتغال گسترده، موجبات تامین نیازهای ضروری مردم می‌شود، تاکید کردند باید بگونه‌ای برنامه ریزی شود که برق این واحدها برای وارد نشدن زیان به کارخانجات و فعالیت‌ها و تولیدات و محصولات آن‌ها تامین شود.

وی افزود: در این جلسه همچنین نمایندگان تاکید کردند نیازهای مردم که محصولات این کارخانجات است با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

کد خبر: ۱۰۰٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha