۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
زنجان با وجود ۲ کارخانه سیمان همچنان با کمبود مواجه است
مدیرعامل شرکت تعاونی مصالح فروشان زنجان:

زنجان با وجود ۲ کارخانه سیمان همچنان با کمبود مواجه است

زنجان- جعفری، مدیرعامل شرکت تعاونی مصالح فروشان زنجان با بیان اینکه ظرفیت تولید سیمان در دو کارخانه‌ سیمان زنجان روزانه بیش از پنج هزار تن است، گفت: با این وجود در استان با کمبود مواجه هستیم.

علی جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه زنجان دو کارخانه سیمان دارد، گفت: با وجود این دو کار خانه سیمان در استان نباید شاهد کمبود سیمان باشیم. 

وی اظهار کرد: ظرفیت تولید سیمان در کارخانه‌های استان زنجان روزانه بیش از پنج هزار تن است و از این میزان حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ تن برای واحدهایی که بتن آماده تولید می‌کنند، است. 

عضو هیئت‌ رئیسه اتحادیه مصالح‌فروشان زنجان با بیان اینکه میزان مصرف سیمان استان به یک‌سوم تولید کارخانه‌های زنجان هم نمی‌رسد، گفت: مدیریت در بازار سیمان وجود ندارد و قطع کردن برق واحدهای تولیدی سیمان در فصل ساخت و ساز نشان می‌دهد که مدیریتی در این حوزه نداریم. 

جعفری تاکید کرد: با نبود سیمان تمام پروژه‌ها متوقف می‌شود و باید سیمان هر چه زودتر در استان تأمین شده و دو کارخانه سیمان فعال شود. 

وی افزود: اگر سیمان از بازار بورس خارج‌شده و عاملان فروش مشخص‌شود و برق واحدهای تولیدی سیمان هم تأمین شود مشکل بازار سیمان حل می‌شود. 

مدیرعامل شرکت تعاونی مصالح‌فروشان زنجان ابراز داشت: اگر کارخانجات سیمان زنجان فعالیت کند روزانه دو هزار تن سیمان وارد بازار زنجان شود و هیچ مشکلی در بازار رخ نمی‌دهد. 

کد خبر: ۱۰۰٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha