۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
انجمن صنایع دستی در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

انجمن صنایع دستی در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود

زاهدان- ابراهیمی، مدیر کل امور بانوان استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انجمن صنایع دستی با هدف توسعه و حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی در استان راه اندازی می شود.

زهرا ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های بالای استان سیستان و بلوچستان در بخش صنایع دستی لازم است تا این ظرفیت ها بیش از گذشته مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت:در این راستا انجمن صنایع دستی در استان راه اندازی می شود و پس از ترسیم نقشه راه صنایع دستی در جهت حمایت و توسعه آنها برنامه ریزی های لازم صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه،صنعت سوزندوزی در سیستان و بلوچستان قابلیت توسعه دارد، افزود: متولیان اصلی هنر صنایع دستی از جمله سوزن دوزی در استان بانوان هستند و راه اندازی انجمن صنایع دستی می تواند به پشتیبانی آنان و توسعه  بازار فروششان و مهارت آموزی هر چه بیشتر کمک کند.

ایراهیمی تصریح کرد: توسعه صنایع دستی با کمک شتاب دهنده هاو همچنین ارائه آموزش های لازم و تامین مکان و سرمایه مالی باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

وی گفت: در جهت حمایت از کارآفرینان ️پرداخت تسهیلات با همکاری دستگاه هایی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱۰۰٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha