۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
 ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته دستکش در مناطق محروم زنجان توزیع شد
رئیس بسیج سازندگی زنجان:

۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته دستکش در مناطق محروم زنجان توزیع شد

زنجان - رئیس بسیج سازندگی زنجان با اشاره به ضدعفونی دو هزار و ۲۰۰ نقطه استان در راستای مبارزه با کرونا، گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته دستکش نیز در مناطق محروم توزیع شده است.

به گزارش بازار، به نقل از بسیج سازندگی، فرهاد امندی گفت: تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی به تعداد ۵۰۰ بسته توسط گروه‌های جهادی معبر آسمانی، شهید خالقی و شهید حججی در مناطق محروم و حاشیه شهر زنجان انجام شد.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی معیشتی در بین محرومین، تصریح کرد: مقابله با ویروس کرونا از ۲۶ اسفند ماه آغاز شده و در این مدت ۳ هزار و ۳۰۰ بسته کمک معیشتی در بین محرومین جامعه توزیع شد.

رئیس بسیج سازندگی زنجان گفت: از ۲۶ اسفند ماه تاکنون دو هزار و ۲۰۰ نقطه ضدعفونی شده و بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته دستکش در مناطق محروم  توزیع شد، افزود: در این مدت سه هزار نفر در قالب ۱۵۰ گروه جهادی در سطح استان فعال بودند.

امندی تهیه و توزیع هفت هزار بروشور و آموزش‌های چهره به چهره را از دیگر اقدامات جهادی عنوان کرد و گفت: تهیه این بسته‌ها با همکاری خیرین، عموم مردم٬ گروه‌های جهادی و سپاه انصارالمهدی (عج) استان انجام شد و ارزش تقریبی هر بسته بیش از ۳۰۰ هزار تومان به خانواده‌هایی که شغل خاص و درآمد ثابتی ندارند و همچنین خانواده‌های فاقد درآمد، قبل از فرا رسیدن سال نو توزیع می‌شود.

وی افزود: تعداد ۸۰۰ بسته از این آمار، توسط گروه‌های جهادی و با کمک خیرین تهیه شده و در بین محرومین توزیع شد و هدف اصلی از آن کمک به خانواده‌های محروم، به‌ویژه در این ایامی که شیوع ویروس کرونا باعث مشکلات درآمد و معیشتی بر آنان شده انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۰٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha