۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
بازار پوشاک مازندران اوضاع خوبی ندارد
رئیس صنف فروشندگان پوشاک مرکز مازندران:

بازار پوشاک مازندران اوضاع خوبی ندارد

ساری- صحافی، رئیس صنف فروشندگان پوشاک مرکز مازندران، اوضاع و بازار پوشاک را در استان بد و نامناسب توصیف کرد و دلیل آن را گرانی و تورم دانست.

محمدرضا صحافی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه وضعیت بازار پوشاک در استان بد و نامناسب است، اظهار داشت: تورم، گرانی و تعطیلی های کرونایی سبب شده تا اوضاع صنف پوشاک بد باشد.

وی با اظهار اینکه فروشندگان پوشاک حال و روز خوبی ندارند، گفت: شاهد اختلافات مستاجران و مالکان به دلیل کسادی بازار هستیم و اجاره نشین ها توان پرداخت اجاره ها را ندارند و مالکان نیز روی درآمد ناشی از اجاره مغازه حساب باز کرده اند.

وی گفت: فروشندگان و مستاجران پوشاک توان پرداخت اجاره بها را به دلیل رکود بازار ندارند و بیشتر آن ها در حال تخلیه و جمع آوری هستند.

صحافی درباره تاثیر برندهای خارجی بر بازار پوشاک در استان اظهار داشت: افزایش بی سابقه قیمت دلار سبب شده تا میزان ورود پوشاک خارجی کم شود و با این حال شاهد فروش مارک های خارجی هستیم و این مارک ها روی تولیدات داخلی نصب و دوخته می شود.

رئیس صنف فروشندگان پوشاک در ساری یادآور شد: اکنون فروشگاه‌های پوشاک روزانه یک یا دو مشتری بیشتر ندارند و معیشت این قشر نیز با مشکل مواجه شده است.

کد خبر: ۱۰۰٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha