۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
بیوک GL۸ آونیر چه ویژگی‌هایی دارد؟
نگاهی به مینی ون لوکس ۶۷ هزار دلاری

بیوک GL۸ آونیر چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت خودروسازی بیوک مینی ون لوکس خود یعنی GL۸ آونیر را فقط برای بازار چین طراحی و تولید کرده که با قیمت پایه ۶۷ هزار و ۵۷۲ دلار عرضه خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی بیوک با به روز رسانی مینی ون پر فروش خود یعنی GL۸ آونیر در تلاش است محصولی فوق لوکس برای سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کند. به روز رسانی مذکور شامل طراحی جدید، قوای فنی، امکانات رفاهی، بهبود کیفیت سواری و افزایش استانداردها است. نکته قابل توجه در GL۸ آونیر به عنوان محصول تازه نفس بیوک، تجهیز شدن به پیشرانه هیبریدی و بهره گرفتن از قوای الکتریکی است.

بیوک GL۸ آونیر چه ویژگی‌هایی دارد؟

بیوک GL۸ آونیر به عنوان یک مینی ون لوکس طراحی مشابه خودروهای SUV به خود گرفته است

طراحی جدید مینی ون لوکس
بیوک GL۸ آونیر برای موفقیت در بازار با سنت شکنی در مشی طراحی همراه بوده است، در نمای ظاهری خودرو آنچه که به بیننده القا می‌کند، شباهت به یک محصول SUV است. طراحی نمای جلو خودرو سعی شده حالت و المان‌های آیرودینامیکی با خطوط پخته و اصولی خودنمایی کند. طرح چراغ‌های خرچنگی توام با جلوپنچره با قطعات کروم که فاصله میان هر دو چراغ جلو را برای افزایش خنک‌کاری و بهبود ظاهر خودرو پر کرده است، نمای مدرن به GL۸ آونیر داده است. گرافیک چراغ‌های جلو با چیدمان خاص لامپ‌های ال ای دی، تعریف لوکس در نور پردازی را تداعی می‌کند. سپر جلو با ورودی‌های هوا مزین شده به نوار کروم در کنار خطوط حجم دار گلیگیر و کاپوت، حس خودروهای SUV را باتوجه به ارتفاع این مینی ون لوکس القا می‌کند. در نمای جانبی خودرو، قرارگیری آینه روی در راننده هرچند یک نقطه ضعف برای تصادفات تلقی می‌شود، اما با خطوط شخصیتی دوبل ظاهر GL۸ آونیر از مینی ون بودن خارج کرده است. درهای عقب این خودرو برای سوار و پیاده شدن به شکل کشویی طراحی شده که مزیت سهولت در استفاده را برای سرنشیان دارد. مشتریان این خودرو می‌توانند رنگ بدنه و داخل خودرو را متفاوت از یک انتخاب کنند، رنگ بدنه استاندارد برای این محصول سفید مرواریدی انتخاب شده است.

بیوک GL۸ آونیر چه ویژگی‌هایی دارد؟

در طراحی کابین، طراحان سعی کردن این خودرو را در تیپ‌های شش و هفت صندلی بسازند. هرچند که نسخه چهارصندلی این خودرو نیز توسط مشتریان قابل سفارش است

نمای کابین؛ لوکس به سبک بیوک
در طراحی کابین، طراحان سعی کردن این خودرو را در تیپ‌های شش و هفت صندلی بسازند. هرچند که نسخه چهارصندلی این خودرو نیز توسط مشتریان قابل سفارش است. در طراحی بخش جلو کابین، کنسول و داشبورد خودرو به دو صفحه نمایش مجهز شدند. نمایشگر کنسول امکان انتخاب و استفاده از تجیهزات خودرو را به صورت هوشمند برای راننده فراهم کرده و نمایشگر داشبورد سرعت و اطلاعات دینامیکی را برای خودرو نمایش می‌دهد. طراحی کانال‌های هوا و دسته دنده در کنسول میانی، نشانگر دسترسی آسان راننده به تجهیزات کابین است.

بیوک GL۸ آونیر چه ویژگی‌هایی دارد؟

غربیلک فرمان چهار پره توام با روکش‌های چرم روشن صندلی و بخشی از داشبور با ۱۳ میلی متر رنگ آبی تیره به عنوان خط تزئین روی قطعات مذکور، زیبایی کابین را چند برابر کرده است. در GL۸ آونیر از فناوری اتصال خودرو با خودرو، هدآپ دیسپلی، فناوری‌های الکترونیکی ایمنی و دستیار راننده، درگاه‌های USB در دو ردیف عقب خودرو، سیستم کیفیت هوای داخل و سقف پانوراما وسیع برای سقف استفاده شده است.

بیوک GL۸ آونیر چه ویژگی‌هایی دارد؟

GL۸ آونیر با یک پیشرانه بنزینی به حجم ۲ لیتر و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک با قوای هیبریدی در راه بازار است


قوای محرکه GL۸ آونیر
شرکت خودروسازی بیوک برای محصول GL۸ آونیر یک پیشرانه بنزینی به حجم ۲ لیتر با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک انتخاب کرده است. این خودروساز برای دست یابی به استانداردهای جدید آلایندگی، موتور بنزینی را مجهز به قوای هیبریدی کرده است. در پلت فرم هیبریدی این خودرو از یک موتور ۴۸ ولت الکتریکی و باتری ۴۸ ولتی استفاده شده است. شرکت خودروسازی بیوک مدعی هست که سیستم بازیافت انرژی براساس ترمزگیری جهت تولید جریان الکتریکی برای باتری تعبیه کرده که تا شش درصد عملکرد سیستم هیبرید را ارتقا می‌دهد. این سیستم هیبریدی می‌تواند در زمان تردد در مسیرهای پر ترافیک شهر با سرعت زیر ۵۵ کیلومتر در ساعت فعال و استفاده شود. هرچند که تاکنون اطلاعات دقیق فنی از این سیستم منتشر نشده، اما می‌تواند راهکار جدی برای مقابله با آلایندگی باشد.

بیوک GL۸ آونیر چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت خودروسازی بیوک GL۸ آونیر ۲۰۲۲ فقط برای بازار چین توسط شرکت خودروسازی بیوک طراحی و تولید کرده است

GL۸ آونیر با چه قیمتی در کجا عرضه می‌شود؟
GL۸ آونیر ۲۰۲۲ فقط برای بازار چین توسط شرکت خودروسازی بیوک طراحی و تولید شده است. باتوجه به بازار فروش خودرو چین، گپ مینی ون‌های لوکس در این بازار مشهود است. این خودروساز آمریکایی نیز برای توسعه بازار هدف محصولات خود GL۸ آونیر را فقط در چین به فروش خواهد رساند. قیمت مدل پایه و استاندارد این خودرو ۶۷ هزار و ۵۷۲ دلار و مدل سفارشی آن ۸۲ هزار و ۴۲۸ دلار است.

کد خبر: ۱۰۰٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha