۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
پیش بینی بازه قیمتی ۲۹ هزار تا ۳۶ هزار دلاری بیت کوین در هفته جاری
قیمتها به کدام سو می رود؛

پیش بینی بازه قیمتی ۲۹ هزار تا ۳۶ هزار دلاری بیت کوین در هفته جاری

فارکس دیلی پیش بینی می کند در هفته جاری قیمت بیت کوین در بازار جهانی در بازه ۲۹ هزار دلار تا ۳۴ هزار دلار باشد.

بازار؛ گروه بین الملل: تغییرات قیمت رمز ارزها در هفته های اخیر باعث شده است تا پیش بینی قیمت در این بازار دشوار باشد ولی همچنان سرمایه گذاری در این بازار  بدون داشتن یک براورد صحیح در مورد اینده بازار امکان پذیر نیست.

فارکس دیلی در گزارش اخیر خود پیش بینی کرد سیر تغییرات قیمت بیت کوین در میان مدت سیر امیدوارکننده ای نخواهد بود و احتمالا ما افت قیمت را در این بازار تجربه می کنیم ولی در کوتاه مدت رشد ارزش در این بازار مشاهده می شود.

پیش بینی می شود قیمت بیت کوین در بازه ۲۹ هزار دلار تا ۳۶ هزار دلار در این هفته نوسان داشته باشد که در هر دو صورت نسبت به اوج قیمتی تجربه شده در ماه اوریل سال جاری، سقوط بزرگی را نشان می دهد.

در روز ۱۴ اوریل قیمت هر بیت کوین در بازار برابر با ۶۵ هزار دلار بود و هم اکنون قیمت به نصف سطح قیمت در اوریل سال ۲۰۲۱ رسیده است. فارکس دیلی بازه قیمتی ۲۹ هزار تا ۳۶ هزار دلار را بازه ای محافظه کارانه معرفی کرد و نوشت: «در صورتی که دولتها سیاستهایی در حمایت یا مخالفت با بازار رمز ارزها وضع و اجرا کنند، بدون شک ما از این بازه خارج  خواهیم شد و تغییرات بزرگ تری را در قیمت تجربه می کنیم.»

کد خبر: ۱۰۰٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha