۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
 ارتباط تجاری زنجان با ارمنستان تقویت خواهد شد
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

ارتباط تجاری زنجان با ارمنستان تقویت خواهد شد

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان بر لزوم تقویت ارتباط تجاری زنجان با ارمنستان تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت‌های استان به خوبی معرفی شود.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه نقشه راه تجارت خارجی استان تدوین شده است، گفت: در این نقشه راه ۷۰ کشور مورد بررسی قرار گرفته و کالاهای صادراتی استان نیز به تفکیک شناسایی شده است.

وی اظهار کرد: در این نقشه راه که یک کار جدید در کشور بود ۱۱ کشور به عنوان اهداف صادراتی برای سال ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: ارمنستان با توجه به وضعیت سیاسی‌ که دارد و تحریم کالاهای ترکیه ظرفیتی است که می توان محصولات استان را به این کشور و به کشورهای حوزه اوراسیا صادر کرد.

یگانه فرد از برگزاری نمایشگاه های مشترک استان زنجان و ارمنستان در زنجان خبر داد و تاکید کرد: تفاهم نامه همکاری با اتاق بازرگانی این کشور و اتاق بازرگانی زنجان منعقد شده است.

وی از سفر هیات تجاری از استان زنجان به کشور ارمنستان خبر داد و گفت: از این کشور هم به استان سفر خواهند کرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان بر لزوم تقویت ارتباط تجاری زنجان با ارمنستان تاکید کرد و ابراز داشت: باید ظرفیت های استان به این کشور به خوبی معرفی شود تا شاهد افزایش مراودات تجاری با کشور ارمنستان باشیم. 

وی بر لزوم حفظ و تقویت ارتباط تجاری با ترکیه هم تاکید کرد و افزود: در سالجاری این مهم توسط اتاق بازرگانی استان به جد دنبال می شود.

کد خبر: ۱۰۰٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha