۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
۱۷۲ هزار و ۵۰۰ مشترک بانه ای از خدمات مخابرات بهره مند هستند
مدیرمخابرات منطقه کردستان:

۱۷۲ هزار و ۵۰۰ مشترک بانه ای از خدمات مخابرات بهره مند هستند

سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر ۱۸۲ هزار و ۵۰۰ مشترک بانه ای از خدمات شرکت مخابرات در این استان بهره مند هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت در بازدید از مراکز مخابراتی شهرستان بانه و بررسی وضعیت آنها به لحاظ کیفی و کمی، از بهره مندی ۱۷۲ هزار و ۵۱۳ مشترک از خدمات مخابراتی در سه حوزه دیتا، تلفن سیار و تلفن ثابت خبر داد.

وی در جریان این بازدید به منظور کسب اطلاع از وضعیت امکانات و پتانسیل های موجود، اظهار کرد: امکانات مخابراتی در شهرستان بانه با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات توسعه می یابد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه ارائه خدمات مخابراتی مطلوب در حوزه های تلفن ثابت، سیار و دیتا از جمله برنامه های راهبردی مخابرات منطقه به مشتریان است، گفت: به همین منظور، توسعه زیرساخت های مخابراتی در شهرستان بانه با تامین تجهیزات و امکانات فنی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد با حضور مدیران و کارشناسان در خصوص بررسی وضعیت خدمات مخابراتی و امکانات لازم در شهرستان بانه، افزود: طبق هماهنگی های به عمل آمده و برآورد تجهیزات نسبت به توسعه امکانات در این شهرستان اقدام خواهد شد.

حکمت با اعلامِ ضرورت نیاز شهروندان به تلفن ثابت و بسترهای این سرویس مخابراتی، بیان کرد: ایجاد و توسعه زیرساخت های تلفن ثابت در نقاط شناسایی شده در شهرستان بانه از اولویت های کاری مخابرات در این شهرستان است که به زودی در این راستا گام های بلندی برخواهیم داشت.

 مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: در این راستا نسبت به تعیین پیمانکار مجرب و متعهد اقداماتی انجام شده است که نتایج مثمرثمر و چشمگیری را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۱ هزار و ۶۹۱ مشترک دیتا در شهرستان بانه از خدمات مخابراتی بهره مند هستند، گفت: در حال حاضر سرویس های مبتنی بر دیتا از جمله ADSL ،VDSL ،FTTH به مشتریان این شهرستان ارائه می شود.

حکمت بیان کرد: هم اکنون ۴۸ هزار و ۳۵۰ مشترک تلفن ثابت و۱۰۲ هزار و ۴۷۲ مشترک تلفن همراه نیز در شهرستان بانه فعال هستند.

کد خبر: ۱۰۰٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha