۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
۱۰ هزار واکسن کرونا برکت در گلستان توزیع شد
مدیر بیماری های واگیر علوم پزشکی گلستان:

۱۰ هزار واکسن کرونا برکت در گلستان توزیع شد

گرگان- باقری، مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۱۰ هزار واکسن کرونای برکت در گلستان توریع شده است.

علی باقری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بر اساس اخرین آمار تاکنون ۱۳۷ هزار و ۷۷۷ نفر در گلستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند که ۱۰۰ هزار و ۷۸۱ نفر در نوبت اول و ۳۶ هزار و ۹۹۶ مورد هم در نوبت دوم بوده است.

وی افزود: واکسیناسیون در گلستان برای گروه سنی ۶۰ سال به بالا انجام شده و در حال حاضر گروه سنی ۵۵ سال به بالا نیز به آن اضافه شده است.

باقری خاطرنشان کرد: با مصوبه ستاد کرونای استان سه شهر آق قلا، گمیشان و مرواه تپه گروه های سنی بالای ۵۰ سال نیز واکسینه می شوند.

وی با بیان اینکه مردم گلستان از واکسیناسیون استقبال خوبی داشته اند، افزود: هیچ کمبودی در حوزه واکسن وجود ندارد و حتی در روزهای تعطیل نیز واکسیناسیون در حال انجام است

مدیر بیماری های واگیر و غیرواگیر در دانشگاه علوم پزشکی به توزیع ۱۰ هزار واکسن کرونای برکت در گلستان اشاره کرد و گفت: واکسن برکت تولید شده توسط دانشمندان ایرانی است و عوارض فوق العاده پایین و ایمنی بسیاربالا برخوردار است و ما به دنبال این هستیم که بتوانیم توزیع بیشتر واکسن برکت را در بین شهروندان داشته باشیم.

وی در خصوص واکسیناسیون رسته های شغلی در استان گلستان نیز گفت: تاکنون تقریبا تمامی پرنسل، بهداشت درمان و نظام پزشکی، بیماران خاص، آسایشگاه های سالمندان، پاکبانان، جانبازان، فوریت ۱۱۵، دانشجویان عرصه پزشکی واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

کد خبر: ۱۰۰٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha