۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
بیت کوین، اتریوم و دوج کوین ۳ رمز ارز محبوب «ایلان ماسک»
ماسک در کدام یک از رمز ارزها سرمایه گذاری کرد؛

بیت کوین، اتریوم و دوج کوین ۳ رمز ارز محبوب «ایلان ماسک»

ایلان ماسک سرمایه دار بزرگ امریکایی اعلام کرد در سه بازار بیت کوین، اتریوم و دوج کوین سرمایه گذاری کرده است ولی این سرمایه گذاری قدمت زیادی دارد.

بازار؛ گروه بین الملل:در کنفرانس بی ورد که روز گذشته به صورت مجازی برگزار شده بود ایلان ماسک، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت تسلا و یکی از ثروتمندترین مردان دنیا در مورد علاقه خود به بازار رمزارزها  و تملک انها صحبت کرد.

او که در ماه های گذشته بارها به دلیل الاینده بودن بیت کوین انتقاد کرده بود، رسما اعلام کرد که سرمایه زیادی در سه بازار بیت کوین، اتریوم و دوج کوین صرف کرده است و در سالهای اخیر در نتیجه این سرمایه گذاری سود زیادی هم به دست اورده است.

وی با تاکید بر این مساله که شمار بیت کوین هایی که خریداری کرده است بیش از دوج کوین و اتریوم است گفت:  «بخشی از سرمایه شرکتهای اسپیس ایکس و تسلا هم به  صورت بیت کوین نگهداری می شود و این بازار پتانسیل های بالایی دارد.»

 ماسک با اشاره به این مطلب که سابقه سرمایه گذاری او در این بازارها سابقه ای بسیار طولانی است و تغییرات اندک ارزش این رمز ارزها اسیبی به سرمایه او وارد نمی کند گفت: «سرمایه گذاری من در این بازار، یک سرمایه گذاری مطمین است. احتمال اینکه رشد بی سابقه سود را در نتیجه رشد قیمت رمز ارزها تجربه کنم بسیار زیاد است ولی احتمال زیان دیدن  نزدیک به صفر است. من اصول سرمایه گذاری درست را می دانم و زمانی وارد بازار شدم که این بازار بسیار کوچک و کم ارزش بود.»

کد خبر: ۱۰۰٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha