۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
ابزار قدرتمند برای سرخطی بورس

ابزار قدرتمند برای سرخطی بورس

زمان در زدن سرخطی بسیار اهمیت دارد و شما باید سر ساعت موردنظر که همان ۸:۴۵ دقیقه می باشد سفارش خود را به سمت کارگزاری ارسال کنید.

به گزارش بازار، اگر در حال فعالیت در بازار بورس ایران هستید صد در صد دغدغه اصلی شما این است که بتوانید عرضه های اولیه و سهام های بزرگ را سرخطی بزنید. ممکن است این اتفاق برای شما هم افتاده باشد که برای خرید سهم دلخواهتان روزهای متمادی در صف بنشینید و خب هر روزی که می‌گذرد و شما نمی‌توانید سهام بخرید به ضرر شما بوده است زیرا اولاً مجبورید سهام گرانتر نسبت به روز قبل بخرید و از طرف دیگر هر روزی که می‌گذرد از سودی که می‌توانستید به دست آورید جا مانده اید. پس باید به این فکر کنیم که چگونه بتوانیم شانس خود را برای زدن سرخطی بالا ببریم. مهمترین مسئله در سرخطی زدن زمان است زیرا هر صدم ثانیه در جایگاه لحظه‌ای شما حیاتیست. برای مثال اگر ساعت شروع معاملات ۸:۴۵ دقیقه است باید رأس همین ساعت سفارش خود را ثبت کنید. همزمان با شما هزاران نفر دیگر هم هستند که می‌خواهند در جایگاه بهتری قرار گرفته و به مقصود خود که خرید یا فروش سهم است برسند. پس هر لحظه تأخیر، شما را از خط پایان دورتر می‌کند.

اینترنت پر سرعت سلاح مجهز سرخطی زدن در بورس

همان طور که در بالا اشاره کردیم زمان در زدن سرخطی بسیار اهمیت دارد و شما باید سر ساعت موردنظر که همان ۸:۴۵ دقیقه می باشد سفارش خود را به سمت کارگزاری ارسال کنید. اما مسئله مهمی که پس از زدن دکمه سفارش سر تایم موردنظر اهمیت پیدا میکند سرعت اینترنت  پایداری اینترنت شماست. اگر سرعت اینترنت بالایی داشته باشید سفارش شما سریع‌تر به مقصد خواهد رسید و اما اگر اینترنت شما کند باشد و یا پینگ بالایی داشته باشد، زمان زیادی طول خواهد کشید که اطلاعات ارسال شوند. برای انجام سریعتر سفارشات، نیاز به پینگ پایینی دارید. هر چه این مقدار کمتر باشد، داده‌های شما سریعتر فرستاده می‌شوند. اینترنت شما باید پایدار  ثابت باشد  به هیچ عنوان نباید ارتباط شما با شبکه قطع شد.

سرور مجازی بورس

ابزار قدرتمند برای سرخطی بورس سرور مجازی بورس می باشد که می تواند اینترنت پرسرعتی که برای سرخطی زدن به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد. در واقع سرور مجازی بورس، یک کامپیوتر ۲۴ ساعته روشن، در شهر تهران است که به یک اینترنت با فیبر نوری متصل است. شما دسترسی دارید که از هر نقطه از ایران به این سرورها متصل شوید و کمترین پینگ و بالاترین سرعت را به کارگزاری‌ها داشته باشید. سرور بورس می تواند سرعت اینترنت ۱۰ هزار مگابیت به شما بدهد که با داشتن این اینترنت سرعت آپلود و دانلود شما تا ۱۰ هزار مگابیت افزایش می‌یابد که سرعت ارسال داده‌های شما را فوق العاده بالا می‌برد. اینترنت سرور مجازی بورس پایدار و بدون قطعی و کندی است و مشکلاتی که با اینترنت خانکی و سیمکارتی دارید به هیچ عنوان با اینترنت سرور بورس نخواهید داشت.

ابزار قدرتمند برای سرخطی بورس

به چه امکاناتی برای استفاده از سرور مجازی بورس نیاز داریم؟

برای استفاده از سرور مجازی بورس شما حتما به یک کامپیوتر یا لپ تاب با سخت افزار قوی نیاز ندارید بلکه با یک گوشی معمولی هم می توانید به سرر مجازی متصل بشوید. در واقع دستگاه شما اعم از لپتاب، کامپیوتر، و یا گوشی موبایل هر چه که باشد و هر سخت افزاری که داشته باشد اهمیتی ندارد  شما می توانید از طریق آن به سرور مجازی بورس خود متصل شوید. و همچنین احتیاجی ندارید تا اینترنت خانگی یا سیمکارتی  پرسرعتی داشته باشید و با یک اینترنت معمولی میتوانید به سرور بورس دسترسی داشته باشید و با سرعت بالای سرور بدون نگرانی سرعت معاملات خود را انجام دهید. تنها نکته قابل توجه این است که برای کار با سرور بورس شما به یک اینترنت معمولی بدون قطعی احتیاج دارید. در حقیقت هیچ نیازی به بهترین اینترنت نمی باشد بلکه یک اینترنت خانگی با سرعت ۱۰۰ کیلوبایت بر ثانیه هم برای کار با سرور مجازی بورس مناسب است. اینترنت های ADSL، اینترنت های سیم کارتی اپراتورهای موبایل، اینترنت های TD-LTE، وایمکس و VDSL یا FTTH همگی برای اتصال به سرور مجازی مناسب هست و می توانید بدون نگرانی به سرور متصل شوید.

چگونه باید از سرور بورس استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوان به سرور مجازی بورس متصل شد و از امکانات آن یعنی سرعت بالا، منابع قدرتمند و بروز و همچنین پینگ پایین آن استفاده کرد باید به سرور از طریق نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن ریموت بزنیم. در واقع شما با وارد کردن اطلاعات سرور بورس خود در این نرم افزار دسکتاپ سرور مجازی را بر ری گوشی و یا موبایل خود خواهید داشت و از داخل سرور صفحه کارگزاری خود را باز می کنید و سفارش خود را برای سرخطی ارسال می کنید. نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن در همه ویندوز ها وجود دارند و نیاز به دانلود نمی باشد پس اگر از کامپیوتر و یا لپتاب استفاده می کنید فقط کافی است اسم برنامه را در قسمت سرچ ویندوز تایپ کنید و پس از باز کردن برنامه اطلاعات سرور را درون آن کپی کنید. به این ترتیب دسکتاپ کامپیوتر پر سرعت یا همان سرور بورس بر روی کامپیوتر شما پیاده خواهد شد. اما اگر از گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید و ios  استفاده می کنید باید برنامه ریموت دسکتاپ کانکشن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید. و سپس با وارد کردن اطلاعات سرور از طریق موبایل به سرورمتصل شوید.

برای خرید سرور مجازی بورس چه نکاتی اهمیت دارند؟

برای تهیه سرور مجازی بورس به شرکت هایی مراجعه کنید که تجربه کافی در این زمینه دارند و سرورهای با کیفیت به مشتری ارائه می دهند و همچنین قبل از خرید مشاوره مفید با شما انجام می دهند و در این خصوص صداقت کامل دارند. شرکتی که از آن سرور مجازی بورس تهیه می کنید باید پشتیبانی ۲۴ ساعته داشته باشد و در صورت هر گونه مشکل بتوانند دسترسی شما به سرور را فراهم کنند. پشتبانی شرکت ها بصورت تلفن، چت آنلاین و تیکت می باشد و باید در هر زمان از ۲۴ ساعت شبانه روز امکان  برقراری ارتباط از یکی از این چند طریق فراهم باشد. در زیر به مواردی که باید برای خرید سرور مجازی به آن توجه داشته باشیم اشاره کرده ایم:

باید بر روی سرورها ضمانت کیفیت و سرعت و همچنین پینگ سرور وجود داشته باشد و در صورت وجود مشکل در سرور برگشت وجه امکان داشته باشد.

شرکت ارائه دهنده حتما از دیتا سنترهای شهر تهران سرور بورس را ارائه دهند تا بتوانید بهترین پینگ را به کارگزاری ها داشته باشید.

اینترنت سرورها حتما باید فیبر نوری باشد  با پلان و توضیحات روی سرور همخوانی داشته باشد.

ارائه پینگ ۱ میلی ثانیه تا کارگزاری بسیار اهمیت دارد هر چه پینگ پایین تری داشته باشید مدت زمان ارسال سفارش شما کوتاهتر می شود و در نتیجه جایگاه بهتری کسب خواهید کرد.

ارائه نرم افزارها و ربات ها بر روی سرور مجازی بسیار اهمیت دارد. دقت ربات های سرخطی در حالت بسیار بالایی قرار دارد، در حدی که میلی ثانیه و میکروثانیه مد نظرتان را هم می‌توانید با کارگزاری تنظیم کنید در نتیجه در کسب نتیجه بهتر بسیار تاثیر گذار می باشند.

آیا از سرور بورس می توان برای فعالیت در بایننس نیز استفاده کرد؟

اگر علاقمند در ترید در سایت صرافی های خارجی می باشید حتما می دانید که بایننس یکی از محبوب ترین صرافی ها در بین صرافی های بین المللی می باشد. ولی متاسفانه این صرافی فعالیت ما ایرانی ها را ممنوع کرده است زیرا ما در لیست کشورهای تحریم شده می باشیم. برای همین به هیچ عنوان نمی توانیم از سرور مجازی بورس استفاده کنیم زیرا این سرورها در داخل دیتا سنترهای ایران قرار دارند و آی پی آنها آی پی کشور ایران می باشد. با ورود به سایت صرافی بایننس بلاک شدن حساب کاربری شما صد در صد می باشد.

برای وارد شدن به سایت بایننس شما باید از سرور مجازی بایننس استفاده کنید این سرور ها در دیتاسنترهای خارج از کشور می باشند و یک آی پی ثابت برای بایننس و برای فعالیت در تمام سایت های خارجی به شما ارائه می دهند. برای تهیه آی پی ثابت برای بایننس می توانید به شرکت ب داده که آدر آن در زیرمقاله آورده شده است مراجعه کنید.

ابزار قدرتمند برای سرخطی بورس

چگونه یک سرور مجازی بورس داشته باشم؟

برای داشتن یک سرور بورس با کیفیت می توانید از طریق سایت شرکت وب داده که لینک آن در زیر مقاله آورده شده است اقدام به خرید نمایید. شرکت وب داده تجربه طولانی در ارائه انواع سرورهای اختصاصی و مجازی از دیتاسنترهای سراسر دنیا دارد و می تواند نیاز شما را برای داشتن یک اینترنت پرسرعت و پینگ پایین به کارگزاری ها و همچنین نرم افزارها و ربات های سرخطی زن برآورده کند. برای دریافت  پاسخ هر نوع پرسش در زمینه شیوه خرید و یا راه‌اندازی سرور مجازی بورس با شماره تلفن زیر که مربوط به شرکت وب داده می باشد تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۹۱۳۰۰۲۱۰

جهت دریافت اطلاعات جامع‌تر می‌توانید از وب سایت شرکت وب داده دیدن نمایید:

https://webdade.com/

لینک صفحه سرور مجازی بورس ایران :

https://webdade.com/bourse-vps

لینک صفحه سرور مجازی بایننس :

https://webdade.com/trade-vps

کد خبر: ۱۰۰٬۰۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha