۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
 صنعت گردشگری و کشاورزی غرب مازندران روبه نابودی است
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

صنعت گردشگری و کشاورزی غرب مازندران روبه نابودی است

ساری- محسنی بندپی، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: صنعت گردشگری و کشاورزی استان در حال نابود شدن است و برنامه ای برای آن نداریم.

محمدعلی محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وضعیت نامناسب استان در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری اظهار داشت: صنعت گردشگری و کشاورزی استان در حال نابود شدن است.

وی با بیان اینکه برنامه مدونی برای صنعت گردشگری در غرب مازندران نداریم، افزود: مدیریت بر منابع اصل مهمی است که بی توجهی به آن صورت شده است و باید رویکرد را در این بخش تغییر داد.

وی با اظهار اینکه دامپروری برای روستاییان مازندران صرفه اقتصادی ندارد، گفت: کسی که دارای ۷۰ راس گاو و گوسفند است، بیشتر آن را به مسلخ برده و هر روز شمار دام ها رو به کاهش است.

محسنی بندپی با عنوان اینکه نسل جدید انگیزه ای برای ادامه راه پدرانشان برای کشاورزی و دامپروری ندارند، گفت: متاسفانه حمایت های این بخش چندان مطلوب نبوده است.

نماینده مردم نوشهر در مجلس با بیان اینکه شمار غیربومی ها در مناطق روستایی استان رو به افزایش است، گفت: منطقه غرب مازندران از نظر مصرف بنزین و برق در مضیقه است و باید جلوی این روند را گرفت و نیازمند ابتکار جدید هستیم.

وی ادامه داد: سبد اعتبارات استان از بودجه کشور باید مشخص و روشن شود و این سبد در مقایسه با سایر استان ها چگونه است و باید این مسئله بررسی شود.

کد خبر: ۱۰۰٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha