۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
ظرفیت حمل و نقل استان‌ها برای توزیع نهاده‌های دامی به کار گرفته شده است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

ظرفیت حمل و نقل استان‌ها برای توزیع نهاده‌های دامی به کار گرفته شده است

پس از نشست کمیسیون در خصوص بررسی دلایل دپو نهاده‌های دامی در بندر امام خمینی (ره) هماهنگی لازم برای اعزام کامیون به منظور بارگیری نهاده‌ها در برخی از استان‌ها خصوصا استان مرکزی آغاز شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص توزیع نهاده‌های دپو شده در سطح استان‌های کشور، گفت: پس از بازدید و بازرسی اعضای کمیسیون کشاورزی از بندر امام خمینی(ره) مشخص شد که حجم بسیار زیادی از نهاده‌های دامی در این بندر دپو شده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با بسیج امکانات و ظرفیت حمل و نقل کشور مقرر شده است که نهاده‌های دامی دپو شده در بندر امام خمینی(ره) باتوجه به نیاز موجود در سطح کشور توزیع شود، عنوان کرد: با هماهنگی استانداران و مدیران کل حمل و نقل جاده‌ای هر استان باید روزانه حدود ۳ هزار کامیون نهاده دامی از بندر امام خمینی (ره) بارگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا از سوی استان مرکزی کامیون‌هایی به منظور بارگیری نهاده‌های دامی اعزام شده است، گفت: در استان مرکزی نیز با هماهنگی راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای کامیون‌هایی به بندر امام خمینی (ره) به منظور تامین نیاز استان به نهاده‌های دامی اعزام شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، افزود: پس از نشست کمیسیون با حضور مسئولین اجرایی ذی‌ربط در خصوص بررسی دلایل دپو نهاده‌های دامی در بندر امام خمینی (ره) هماهنگی لازم برای اعزام کامیون به منظور بارگیری نهاده‌ها در برخی از استان‌ها خصوصا استان مرکزی آغاز شده است.

کد خبر: ۱۰۰٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha