۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
رشد ۶۸ درصدی ارزش پرونده‌های فروش در اموال تملیکی
معاون سازمان اموال تملیکی اعلام کرد

رشد ۶۸ درصدی ارزش پرونده‌های فروش در اموال تملیکی

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ارزش پرونده‌های فروش در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۶۸ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش بازار، سعید غلامی باغی اظهار داشت: مجموع کل پرونده‌های حراج خرده‌فروشی برخط، مذاکره و مزایده الکترونیکی در سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۳۴ میلیارد تومان بود که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که ۶ هزار و ۷۳۸ میلیارد تومان بود رشد را نشان می‌دهد.

وی افزود: سال گذشته سهم پرونده‌های حراج خرده فروشی ۳۰ میلیارد تومان، مذاکره‌ای ۴۷۰ میلیارد تومان و مزایده‌های الکترونیکی ۱۰ هزار و ۸۳۴ میلیارد تومان بوده است شاهد رشد ۷۰ درصدی در مزایده‌های الکترونیکی در سال گذشته نسبت به ۱۴۰۱ هستیم.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: بیشترین سهم روش فروش سازمان در سال ۱۴۰۲ مربوط به مزایده الکترونیکی سراسری در بستر سامانه تدارکات دولت با سهم ۹۴ درصد است.

رشد ۶۸ درصدی ارزش پرونده‌های فروش در اموال تملیکی

غلامی باغی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۵ هزار میلیارد تومان ارزش پرونده‌های تعیین تکلیف شده بود گفت: این رقم نیست نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۷۷ درصدی را به ثبت رسانده است.

وی ابراز داشت: بیشترین وضعیت تعیین تکلیف کالاها به استرداد باز می‌گردد؛ یعنی کالاها بعد از رسیدگی پرونده به صاحبان اصلی باز می گرد.

به گفته معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در سال ۱۴۰۱ سهم ارزش پرونده‌های تعیین تکلیف شده ۲۵ هزار میلیارد تومان بود.

کد خبر: ۲۸۷٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha