۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
۴۰ پروژه صنعت برق در مازندران با سفر دولت افتتاح می شود
مدیرعامل برق منطقه ای مازندران:

۴۰ پروژه صنعت برق در مازندران با سفر دولت افتتاح می شود

ساری- مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و گفت: ۴۰ پروژه برق رسانی همزمان با سفر دولت به مازندران افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، کوروش موسوی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اظهار این که ۴۰ پروزه برق رسانی همزمان با سفر دولت در استان افتتاح می شود، افزود: با بهره برداری از این پروژه ها به ظرفیت ایستگاه های انتقال چهار هزار و ۷۲۵ مگاولت آمپر و به طول خطوط انتقال ۸۷۴ کیلومتر مدار اضافه می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با بیان اینکه این پروژه‌ها نقش مهمی در تقویت زیرساخت‌ های شبکه برق و افزایش پایداری، بهبود کیفیت سرویس دهی و کیفیت برق در استان‌های مازندران و گلستان ایفا خواهند کرد، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح‌ها شاهد تحولات بزرگ در صنعت برق این دو استان باشیم و زمینه‌ های لازم برای توسعه اقتصادی و رفاه مردم منطقه بیش از پیش فراهم گردد.

وی افزود: این سفر که به عنوان دومین دور از سفرهای استانی رئیس جمهور به مازندران و گلستان انجام می‌شود، حاکی از توجه ویژه دولت سیزدهم به این دو استان و عزم راسخ ایشان برای رفع مشکلات و توسعه همه جانبه این منطقه است.

کد خبر: ۲۸۷٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha